silent mode maar niet voor alle contacten. discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) beste mensen. ik heb mijn iphone gejailbreakt en zoek een programma dat ik mijn tel altijd in silent mode heb maar voor bepaalde personen niet. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
silent mode maar niet voor alle contacten.
beste mensen.
ik heb mijn iphone gejailbreakt en zoek een programma dat ik mijn tel altijd in silent mode heb maar voor bepaalde personen niet. dus als ik gebeld word door jaap dat mijn telefoon gewoon trilt en als ik gebeld word door piet dat hij wel geluid geeft. is hier toevallig een programma voor? alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hallo Tieme, mogelijk heb je hier iets aan:Ringtone zonder geluid - iPhone - iPhoneclub.nl
Ik vond ook nog een workarround om een groep contactpersonen een eigen ringtone te geven: http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=358881 Laatst gewijzigd door schoe459; 09-08-11 om 21:09. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
bij syncen in itunes alle apps zichtbaar maar op iPad niet...? | mauhof | iPad algemeen | 3 | 15-11-10 14:49 |
Contacten bewaren maar voor de rest alles deleten. | CEMM38 | iPhone algemeen | 0 | 12-09-10 14:33 |
Wel Jailbroken maar volgens alle programma's niet | spysical | Jailbreak | 3 | 13-05-10 22:43 |
|
|