Weather Elements HD V2( Lockscreen Thema) discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Mooi gemaakt, ik wil het installeren, alles lijkt goed te gaan maar dan op het eind krijg ik de volgende melding "Hasg Sum mismatch" En ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Mooi gemaakt, ik wil het installeren, alles lijkt goed te gaan maar dan op het eind krijg ik de volgende melding "Hasg Sum mismatch" En is het niet geinstalleerd.
Hoe kan ik dit oplossen? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
zou jij mij kunnen uitleggen hoe jij bijv in de map configureme.js komt wantik heb een mac en gebruik cyberduck om in openssh te komen maar het wil allemaal maar niet echt lukken
|
|
||||
|
||||
Citaat:
in cydia ook kreeg. Op de 1e pagina staat hoe je het zelf via openshh kan doen. Dit werkt wel en als je goed leest is het niet moeilijk. Succes |
|
|||
|
|||
ziet er geweldig uit! heb hem nu ook eindelijk draaiende
ik heb er wel ff over gedaan want snapte het toch niet allemaal meteen zoals het daar staat dus voor de wat minder begaafte iphone pimpers volgt hier mijn uitleg: stap 1: download het bestand van de link van rapid share stap 2: open de link en vul 8er het = teken je eigen plaats in stap 3: verander via ( mac = teksteditor) windows is kladblok de configureMe.js ! ConfigureMe.js kan je vinden in de map weather elements die je net gedownload hebt en dan ga je naar private en dan staat hij daar, die open je dus in een teksteditor en dan verander je dat van Den Haag in de plek waar je wel woont! die code's zie je als je stap 2 doet! stap 4: ga via openssh( te krijgen in cydia) op je iphone, en op je pc (mac = cyberduck) winscp naar de map private dan var dan stash en dan moet er een map themes staan( je moet wel winterboard hebben ook in cydia te vinden) en sleep de map weather elements die je heb gedownload van rapid share in de map themes stap 5: als de map weather elements in de map themes staat kan je het afsluiten en kan je winterboard openen op je iphone en zal je het thema weather elements zien vink deze aan en voila je hebt een mooi nieuw lockscreen ik hoop dat ik mensen hiermee van dienst kan zijn het zou mij iig enorm geholpen hebben! Laatst gewijzigd door nela; 03-07-09 om 04:22. |
|
|||
|
|||
Gelukt!! Werkt fantastisch! Oesh nelis
|
|
|||
|
|||
Wie kan mij vertellen hoe ik mijn lettertype van de datum op in het lockscreen hetzelfde krijgen als op de screenshots van dit lockscreen thema?
Note: de tijd heb ik al veranderd, maar de datum blijft nog het standaard lettertype en dit wil ik graag veranderen. Alvast bedankt! Laatst gewijzigd door Googolplex; 04-07-09 om 18:23. |
|
|||
|
|||
stap 4: ga via openssh( te krijgen in cydia) op je iphone, en op je pc (mac = cyberduck) winscp naar de map private dan var dan stash en dan moet er een map themes staan( je moet wel winterboard hebben ook in cydia te vinden) en sleep de map weather elements die je heb gedownload van rapid share in de map themes
Deze stap kom ik niet helemaal uit..ik heb openssh geinstalleerd e heb winscp op mn pc.. alleen kom ik op de iphone alleen via ifile bij private>var>stash>themes.. en weet eerlijk gezegd niet echt hoe t op de pc moet..wil m graag op mn iphone zetten,maar zou iemand t nogmaals uit kunnen leggen aub?? alvast bedankt.. |
|
|||
|
|||
stap 4: ga via openssh( te krijgen in cydia) op je iphone, en op je pc (mac = cyberduck) winscp naar de map private dan var dan stash en dan moet er een map themes staan( je moet wel winterboard hebben ook in cydia te vinden) en sleep de map weather elements die je heb gedownload van rapid share in de map themes
|
|
|||
|
|||
wat je kan proberen is om via een usb verbinding in je iphone te komen, dit kan het met programma iphonebrowser, je moet dan volgens mij ook ssh aanhebben
je opent dan iphonebrowser en gaat dan naar de map themes van winterboard wat ik al eerder had uitgelegd en daar plak je dan weather elements in de themes map! als het niet lukt post maar weer je probleem en zal je proberen te helpen |
|
|||
|
|||
thnx nela.. ik had de iphonebrowser niet,vandaar dat t niet lukte...
|
|
|||
|
|||
Nela, kan je mij misschien vertellen hoe ik mijn datum in het lockscreen in hetzelfde lettertype krijg als op de screenshots op de eerste pagina van dit topic?
|
|
|||
|
|||
Miss vanaaf anders morge
|
|
|||
|
|||
Allright, zou erg fijn zijn .
Heb ook het programma FontSwap geprobeerd, maar dat werkt niet op 3.0 Laatst gewijzigd door Googolplex; 06-07-09 om 06:07. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Deze kan je aanpassen, maar dan verander je in elke scherm van je iPhone het lettertype Als je het lettertype die gebruikt is in de eerste pagina hebt kan je deze zetten in /System/Library/Fonts/Cache/ onder de naam Helvetica.ttf en HelveticaBold.ttf
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Hmm, dan veranderd alles dus in dat lettertype, da's wel weer erg veel van het goeie .
Weet iemand toevallig ook de naam van het lettertype dat voor de datum is gebruikt op die screenshots van de eerste pagina? Of is dit toevallig het NeoTech Font? |
|
|||
|
|||
Whaa ik heb omdat het niet lukte dit thema weer gedelete met iphonebrowser, thema is ook weg uit winterboard.
Alleen in mijn lockscree krijg ik nog steeds de 6 dagen voorspelling in beeld. Moet ik elders nog meer deleten? Grt Hemmy. |
|
|||
|
|||
eeh wat ze zou kunnen proberen is winterboard verwijderen van je iphone en dan weer opnieuw installeren, tenminste als je geen bestanden van weather elements meer heb staan in je iphone
en miss help een simpele hard reboot ook wel laat maar weten of het gelukt is |
|
|||
|
|||
WB verwijderen en er weer opnieuw heeft geholpen
Thanks Nela! Greetz Hemmy |
|
|||
|
|||
okej chill dat het allemaal gelukt is met verwijderen maar waarom lukt het niet om het draaiende te krijgen dan?
miss kan ik of iemand anders je helpen want het is allemaal niet zo moeilijk |
|
|||
|
|||
heeft iemand het al voor elkaar met een NL vertaling? en is er voor de volgende versie geen mogelijkheid om met meerdere plaatsen te werken (switchen) ? zou helemaal vet zijn!
edit: heb het er nu een paar dagen opstaan, en heb vaak dat me iphone crashed en in safemode komt, ben ik de enige met dit probleem??!? Laatst gewijzigd door garth; 20-07-09 om 00:55. |
Labels |
elements, lockscreen, mnidhk, vraag, weather, weer, widget, winterboard |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
nieuw thema en lockscreen | Pinraiser | Jailbreak apps en thema's | 8 | 30-07-11 12:50 |
Vraagteken bij Weather Elements | julian1994 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 24-04-11 11:36 |
weather in lockscreen | xcansx | Jailbreak apps en thema's | 25 | 21-01-10 17:55 |
katra's weather lockscreen veranderen | Hisense | Jailbreak apps en thema's | 50 | 25-11-09 21:42 |
|
|