Weather Elements HD V2( Lockscreen Thema) discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) De Nederlandse vertaling is voor WeatherV 3-Tap-US . Geinstalleerd via Cydia na toevoegen onderstaande repro aan Cydia. Het ophalen van de gegevens wordt gedaan via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
De Nederlandse vertaling is voor WeatherV3-Tap-US. Geinstalleerd via Cydia na toevoegen onderstaande repro aan Cydia. Het ophalen van de gegevens wordt gedaan via appleAccuweatherStolen.js. Deze is niet aangepast. De wallpaper.js zet alle ontvangen gegevens op je lockscreen en daarin worden gegevens vertaald van Engels naar Nederlands. Als er geen vertaling is te vinden blijft het in het Engels.
: http://apple-news.fr/repo |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
nieuwe versie heeft in princiepe geen slider. Door een -tap- in de onderste balk ga je naar je springboard. Als je een oproep krijgt zie je een -answer- slider/button.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Klopt het dat bij deze versie je de stad niet meer kunt zien? Bij mij niet tenminste! Edit: krijg stad wel te zien, heel snel! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Super app! Easy om te installeren en aan te passen!!
Nice job! Voor de mensen die een makkelijke manier van aanpassen willen weten: Ik de configureMe.js file met het progje iFile bewerkt. Je hoeft dus niet hals brekende toeren uit te halen met ssh. Succes! Laatst gewijzigd door insanity83; 01-05-09 om 02:18. |
|
||||
|
||||
Geweldig thema! Makkelijk te installeren!
|
|
||||
|
||||
Petje af voor de ontwikkelaars hiervan! Alleen, gaat je iPhone dan niet stukken trager?
|
||||
|
||||
Hij zal idd wat trager zijn dan als je hem niet jailbreaked en standaard thema hebt.
Verder als je dit lockscreen hebt, moet hij wel laden voordat je kan unlocken, dat is wel jammer maar dat is het waard. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Wat is dat oranje balkje helemaal onderaan de wallpaper?
Edit: Waarom moet ik op het scherm tappen na een update? kan dat niet automatisch? Verder issie wel erg vet! Laatst gewijzigd door Bitterbal; 04-05-09 om 12:39. |
|
|||
|
|||
Ik krijg mijn statusnotifier niet werkend. Dus de icons sms, call etc. Heb het configurebestand nagelopen en deze staat wel op "true"... iemand een idee hoe ik ze werkend kan krijgen?
Edit: Staat er dus alleen als je daadwerkelijk wat gemist hebt.... Niet goed gelezen Laatst gewijzigd door cougar; 05-05-09 om 21:20. |
|
||||
|
||||
Bij mij gebeurt er dit als ik gebeld wordt... |
|
|||
|
|||
Knip, mijn bericht had geen toegevoegde waarde.
Laatst gewijzigd door chollie; 05-06-09 om 11:50. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Zag het vandaag voor het eerst deze applicatie. Net lang moeten downloaden (2G met GPRS :X) maar na de stad invoeren met ifile, werkt hij prima!
Mijn dank is groot, zo kan ik eindelijk eens wat doen met het lockscherm! |
|
||||
|
||||
Vraagje;
Gaat dit trouwens ook werken onder 3.0? Want ben erg te spreken over deze lockscreen, en zou hem ook willen behouden met 3.0!
elements, lockscreen, mnidhk, vraag, weather, weer, widget, winterboard |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
nieuw thema en lockscreen | Pinraiser | Jailbreak apps en thema's | 8 | 30-07-11 12:50 |
Vraagteken bij Weather Elements | julian1994 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 24-04-11 11:36 |
weather in lockscreen | xcansx | Jailbreak apps en thema's | 25 | 21-01-10 17:55 |
katra's weather lockscreen veranderen | Hisense | Jailbreak apps en thema's | 50 | 25-11-09 21:42 |
|
|