Weather Elements HD V2( Lockscreen Thema) discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Me post me plaatje word dus niet geplaatst:S Dan maar met een linkje. ImageShack - Image Hosting :: weatherelementshdv3002.png Het probleem is dus dat ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Me post me plaatje word dus niet geplaatst:S
Dan maar met een linkje. ImageShack - Image Hosting :: weatherelementshdv3002.png Het probleem is dus dat ik alleen de achtergrond krijg met de slider. Verder geen weervoorspellingen en een temperatuur:S Iemand enig idee wat ik fout heb gedaan met het bewerken van het script? Heb het aangepast met Microsoft Word. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
NU werkt alles wel.
Alleen heb ik nog 1 probleem. De voorspelling klopt niet. Krijg verkeerde temperaturen door vergeleken met de weer.app [FONT="] [/FONT] [FONT="]Ik heb dit aangepast.[/FONT] [FONT="]var ZipCity="EUR|NL|NL010|UTRECHT|" //see instructions above[/FONT] [FONT="]Iemand een tip?[/FONT] Laatst gewijzigd door waalboer; 14-03-09 om 14:30. |
|
|||
|
|||
Ik wil deze ook wel maar krijg hem niet op de phone, heb het bestand op de pc staan vista 64bit, en heb firmware 2.2.1 geinstalleerd. Maar hoe krijg ik deze thema nou op me telefoon?
More heb sinds deze week pas de iPhone en zoek me weg nog. Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ook heb je Winterboard nodig. |
|
|||
|
|||
Ik wil deze ook wel maar krijg hem niet op de phone, heb het bestand op de pc staan vista 64bit, en heb firmware 2.2.1 geinstalleerd. Maar hoe krijg ik deze thema nou op me telefoon?
More heb sinds deze week pas de iPhone en zoek me weg nog. Alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Is er een manier om de tempraturen gelijk te krijgen want nu scheelt het wel een paar graden vergeleken met www.weer.nl: Weer. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Nu moet ik nog steeds 3x herladen om me temperaturen te zien:S
Lijkt me niet de bedoeling? |
|
|||
|
|||
Hier de Nederlandse vertaling van de meeste teksten. Aan de onderste regel bij de weekvoorspelling wordt nog gewerkt maar deze is lastig te vertalen omdat hier hele zinnen in voor komen.
Pak de zipfile uit en breng het bestand 'wallpaper.js' dat hierin staat over naar iPhone-directory: /private/var/stash/Themes.p4UItt/WeatherV3-Tap-US/Private en overschrijf de daarin aanwezige file (of voeg toe nadat je de oude 'wallpaper.js' voor de zekerheid hebt hernoemd). Succes. |
|
|||
|
|||
Oke dan, na veel gepuzzel heb ik hem ook werkend! Mooi hoor deze!! Thanx!!
|
|
|||
|
|||
Ik heb sinds kort het probleem dat er bij mij Weather Not Available komt te staan.
Normaal kon die gewoon met GPRS het weer ophalen, maar als ik Wi-Fi aan doe, dan doet ie het wel. Weet iemand wat het probleem is? |
|
||||
|
||||
Dit kon door de 3G storing van gisteren komen..
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nog geen storing gehad!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Moeten er veel aanpassingen gedaan worden, als je al V2 hebt geinstalleerd?
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
nieuw thema en lockscreen | Pinraiser | Jailbreak apps en thema's | 8 | 30-07-11 12:50 |
Vraagteken bij Weather Elements | julian1994 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 24-04-11 11:36 |
weather in lockscreen | xcansx | Jailbreak apps en thema's | 25 | 21-01-10 17:55 |
katra's weather lockscreen veranderen | Hisense | Jailbreak apps en thema's | 50 | 25-11-09 21:42 |
|
|