Weather Elements HD V2( Lockscreen Thema) discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Greatformitastish...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Greatformitastish
|
|
|
|
||||
|
||||
Bij mij doet ie het!
Thanks! Laatst gewijzigd door Gilliam; 12-02-09 om 22:52. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Geweldig, maar de animatie kon ietsje vloeiender zijn, er zijn te weinig FPS. Maar dat begrijp ik ook wel aangezien je meer dan 20 animaties hebt, dus daar kan ik wel mee leven.
Voor de rest heb ik (nog) geen commentaar. |
|
||||
|
||||
Bij mij werkt hij ook prima! Heb ook nog even mijn eigen iconen en achtergrond op het springboard toegevoegd en wat andere kleine dingen
PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum! Laatst gewijzigd door iScorpio; 12-02-09 om 23:28. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Waarschijnlijk is dan je geheugen heel laag. Vooral als je veel doet internetten/ mailen etc. Qua animatie: Dit is het engiste wat mogelijk was op het lockscreen. De iphone processor is niet zo heel snel en sommige dingen werken niet op het lockscreen zoals animated gif's etc. Geloof me, ik heb het allemaal al geprobeerd. Als ik zo rond kijk dan is dit het beste wat je kunt verwachten, denk ik. Zo niet dan hoor ik het graag! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Prachtige widget gozer
|
|
||||
|
||||
Lock Calendar uit Cydia werkt helaas niet helemaal goed samen met deze theme.
|
|
|||
|
|||
weet iemand zipcode van enschede
b.v.d. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Super ben hem nu aan het downloaden
|
|||
|
|||
prachtige app kerel. Mag trots op jezelf wezen
|
|
|||
|
|||
Hoe kan ik hem downloaden waar , in cydia onder welke source.
|
|
||||
|
||||
idd hoe heel deze zaak te installeren ?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Mensen, leer even verder lezen dan je neus lang is.
Alles wat je nodig hebt staat in de eerste post van dit topic. |
|
|||
|
|||
Hij werkt! Zeer mooi gemaakt! Wat alleen Gilliam al aan gaf dat de fps van de animaties een beetje aan de lage kant was moet ik hem gelijk in geven. Ondanks dat, zeer netjes! Mijn complimenten.
Krijg alleen mijn notifier niet op mijn scherm terwijl deze wel in winterboard aangevinkt staat. Iemand misschien een oplossing? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Goed om te horen dat iedereen het goed vindt. Heb ik het niet voor niks gemaakt! - heb je de setting in "configureMe.js" op "True" gezet?? |
Labels |
elements, lockscreen, mnidhk, vraag, weather, weer, widget, winterboard |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
nieuw thema en lockscreen | Pinraiser | Jailbreak apps en thema's | 8 | 30-07-11 12:50 |
Vraagteken bij Weather Elements | julian1994 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 24-04-11 11:36 |
weather in lockscreen | xcansx | Jailbreak apps en thema's | 25 | 21-01-10 17:55 |
katra's weather lockscreen veranderen | Hisense | Jailbreak apps en thema's | 50 | 25-11-09 21:42 |
|
|