Weather Elements HD V2( Lockscreen Thema) discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Je moet " status notifier" via Cydia installeren en de setting in bestand "configureMe.js" op "true" zetten...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Je moet " status notifier" via Cydia installeren en de setting in bestand "configureMe.js" op "true" zetten
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Deze vraag zal vaker terug komen omdat dit niet duidelijk werd uitgelegd in je post 1
|
||||
|
||||
Citaat:
dank je het is gelukt en zoals scorpiosoft al aangaf, was het in eerste instantie niet duidelijk, hoe of wat, dus misschien dat je dat nog even kan aanpassen bij de screenie van geintegreerde status notifier icons. ik zie trouwens bij jouw screenies niet de teksten van intelliscreen er doorheen staan, hoe heb je dat opgelost?
|
|||
|
|||
oke, bedankt! Zal straks de 1ste post even aanpassen.
Je kan de schermen van intelliscreen onzichtbaar maken door een "swipe" over de klok op je lockscreen van rechts naar links. Van links naar rechts dan komen je schermen weer terug. Schitterende functionaliteit! |
|
||||
|
||||
Citaat:
okay dank je, maar dat ik "Intelliscreen" in beeld zie, komt omdat ik een niet betaalde versie heb???? of zie je dat ook bij de betaalde versie staan?? |
|
|||
|
|||
Aha, bedoel je dat. Ik heb 1 bestand weggehaald uit de intelliscreen applicatie map genaamd : showimage.???
Je zal zelf even moeten kijken waar deze zich bevindt, zit de komende tijd niet achter mijn computer. |
|
||||
|
||||
mooi werk alles is hier gelukt
Enkel ik zie als ik intelliscreen van het scherm wegdoe zie ik nog onder de datum intelliscreen in het klein staan , kan dit ook weggedaan worden want bij u zie ik het niet En hoe kan ik met deze skin een gesprek weigeren ?? dat zie ik niet
Laatst gewijzigd door dendirk; 14-02-09 om 19:06. |
|
||||
|
||||
Citaat:
dank je, ik heb het mapje gevonden .../private/var/stash/applications..../IntelliScreen.app/showimage.png (verwijderen) Laatst gewijzigd door Lucien1966; 14-02-09 om 20:31. |
|
||||
|
||||
hmm, er is toch iets raars (bij mij dan toch), als er een gesprek binnenkomt zie ik geen knoppen om een gesrek aan te nemen of te weigeren.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
gesprek weigeren druk je toch je linkse volumeknop op je iphone in of 2x op de powerknop drukken om direct door te sturen naar je voicemail
|
|||
|
|||
Klopt precies, truckdriver.
Dendirk, misschien heb je een ander thema geinstalleerd die dit teniet doet? Staat mijn thema helemaal bovenaan in Winterboard? |
|
||||
|
||||
Ja dat werkt wel, maar ik dacht dat er nog knoppen te zien waren om aan te nemen of niet
|
|
|||
|
|||
dendirk, die heb je alleen maar als een gesprek krijgt en je iphone is al geunlockt
|
|
||||
|
||||
ja hij is geunlockt en ja ik bedoel wanneer er een gesprek binnenkomt
|
|
|||
|
|||
Mooi theme, en met slider, dat miste ik bij de orginele. Misschien is het mogelijk dat je een 2e theme maakt met dat gras als achtergrond.
Klopt het dat een nadeel van die animatie is dat je niet kan unlocken (sliden) tot de animatie klaar is ? Of heb alleen ik hier last van ? |
|
|||
|
|||
Daar zat ik ook even mee te tobben, maar ik heb ontdekt dat wanneer je op de homebutton of powerknop drukt en je maakt met je vinger meteen de 'slide-beweging' dan unlockt hij hem. De animatie krijgt dan niet de kans om te laden.
Verder een heel mooi thema, vooral de verwachting is ook gaaf gedaan |
|
|||
|
|||
Thanks!
Er is ook een setting in configureme.js, en als je die op "false" set dan zie je geen animatie als je de iphone wakker maakt na 1.5 minuten nadat je hem "gelockt" hebt. Tenminste als je dat wil. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Oei, dat gras is ook wel erg mooi
Zou je die misschien even kunnen posten? |
|
|||
|
|||
En voor de rest is die hetzelfde als van de topicstarter ? Dus ook als je 1x op het scherm drukt dat je de voorspelling krijgt ?
|
Labels |
elements, lockscreen, mnidhk, vraag, weather, weer, widget, winterboard |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
nieuw thema en lockscreen | Pinraiser | Jailbreak apps en thema's | 8 | 30-07-11 12:50 |
Vraagteken bij Weather Elements | julian1994 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 24-04-11 11:36 |
weather in lockscreen | xcansx | Jailbreak apps en thema's | 25 | 21-01-10 17:55 |
katra's weather lockscreen veranderen | Hisense | Jailbreak apps en thema's | 50 | 25-11-09 21:42 |
|
|