SMS Theme voor OS 3.0 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Scooter zit met een probleempje heb dit thema ook geinstalleerd maar hij doet het niet meer In 3.0 is het een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
In elk geval deed ik dit zo op 2.x, ik heb geen idee of dit nog werkt op 3.x.. * var/stash/Themes.xxxxxx * nieuwe map aanmaken * daarin jou afbeelding zetten en hernoemen naar SMSBackground.png
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
Laatst gewijzigd door Timmeh_; 05-07-09 om 01:06. Reden: Zie edit-box |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Kan iemand vertellen of hij een SMS-theme werkend heeft gekregen onder firmware 3.0 ?
Vroeger werkten deze wel maar nu niet meer. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Voor de SMSBackground is nog geen oplossing.. Laatst gewijzigd door Timmeh_; 01-09-09 om 15:07. Reden: Discussies samengevoegd; dode link verwijderd. |
|
|||
|
|||
kan hier iemand me helpen ?heb een 3g en kan men keyboard dus niet veranderen
ik vink het aan bij winterboard zet het bovenaan de lijst en ng steeds geen resultaat ??? iemand met een tip ...heel welkom?!! |
|
||||
|
||||
Keyboard is dan gemaakt voor OS 2.x, welke onder 3.0 niet gaat werken..
|
|
|||
|
|||
thx ..nu ben ik weer wat wijzer ...krijg ik men iphone naar OS 2.x? zoja hoe begin ik daar aan ?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
En heeft iemand enig idee hoelang we op die updates moeten wachtten? Duurt dit normaal gesproken lang?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar waarom pas je je sms theme dan niet even aan? Anders wil ik het wel voor je doen, moet je de theme hier even posten dan |
|
|||
|
|||
Ja dat wil ik best doen maar hoe? Wil je gewoon de source en dan de naam? (Ben niet zo´n geweldige iphone slimmerik)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Je moet eerst deze handleiding volgen. Als ik namelijk de theme voor je aanpas, post ik m in deze discussie en moet je m handmatig op je iPhone zetten, daar is die handleiding voor. Als je mij nu de source en de naam van de theme geeft, ga ik ermee aan de slag |
|
|||
|
|||
De handleiding is voor winterboard dat heb ik al..Zover was ik al wel...
Het thema heet ibrown sms en is van ispazio http://ispaziorepo.com/cydia/apt (maar dat wist je waarschijnlijk al!) Dank je je bent een engel! |
|
|||
|
|||
scooter timmeh thX voor de info ...ik denk dat ik dan gewoon ga wachte op de update van cydia
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Voorlopig alleen dus de Balloons: Bestandje downloaden en .zip eraf halen, niet uitpakken |
|
|||
|
|||
Dank je wel!!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
mmm ik heb dat dus ook geprobeerd heb die iBrown3.0.theme in mijn themes map gezet, aangevinkt in winterboard, maar niets é niets bij mijn sms is verranderd...
enig idee? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ja... toch bedankt
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke SMS Theme hebben jullie? | Scooter | Jailbreak apps en thema's | 2 | 04-05-11 20:28 |
Lopeard theme voor iPhone | Dems | Archief | 2 | 22-10-09 15:08 |
Bleu Theme (mijn theme) | Tieme | Jailbreak apps en thema's | 1 | 21-05-08 21:24 |
Mafia movies theme voor Summerboard | AeronNL | Jailbreak apps en thema's | 5 | 09-01-08 19:54 |
Marvel theme voor Summerboard | AeronNL | Jailbreak apps en thema's | 3 | 08-01-08 00:32 |
|
|