SMS Theme voor OS 3.0 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Die pop ups van sms'jes kan je gewoon uit zetten bij instellingen, en idd sms gaat niemand wat aan...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Die pop ups van sms'jes kan je gewoon uit zetten bij instellingen, en idd sms gaat niemand wat aan
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Is het ook al bekend hoe de achtergronden van Notes en SMS weer kunnen werken in 3.0?
|
|
||||
|
||||
Nee, helaas nog niet..
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
bestandsnamen sms-iconen
Allemaal,
ik ben voor de moment (4 dagen) bezig met het installeren van het buuf2 thema op men iphone iphone firmware 3.0 welteverstaan ik heb heel het net afgezocht achter de bestandsnamen, nu hier zijn degene die ik al heb gevonden! contact toevoegen in sms (het plusje) = MessageUI.framework - addcontact.png addcontactpressed.png Tekstballonnen veranderen = ChatKit.framework - Balloon_1.png Balloon_2.png Foto toevoegen ChatKit.framework - PhotoButton.png De 'versturen' knop ChatKit.framework - SendButton.png MAAAAAAR het woord 'stuur' blijft staan dus maak de knop open! IK ZOEK: bestandsnamen firmware 3.0 van: - het nieuwe sms - icoon - annuleer icoon - keyboard iconen en eventueel ALLE ANDERE KNOPPEN op maat maken van icons gaat met 'Axialis IconWorkshop' FREEWARE alvast een screenshot van men sms applicatie tot nu toe: Laatst gewijzigd door Timmeh_; 16-08-09 om 15:47. Reden: Zou je wat rustiger aan willen doet met de 'enters'? ;) |
|
||||
|
||||
// Diverse discussies samengevoegd en tevens topic-titel aangepast.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
// Bericht verplaatst.
Citaat:
Met Winterboard zou je het oude icoontje terug kunnen zetten en met Rename kan je de label weer veranderen in SMS. |
|
|||
|
|||
Ga ik proberen, bedankt voor je snelle reactie!
|
|
|||
|
|||
Tevens is er een update van winterboard uitgebracht die het weer mogelijk maakt SMS Themes voor 3.0 te installeren!
|
|
||||
|
||||
hoe kan je sms balloons veranderen van kleur? naar rood of blauw ofso.
linkje?
|
|||
|
|||
uhm dat staat al beschreven op pagina 1 in dit topic hoor
System/Library/PrivateFrameworks/ChatKit.framework hierin staan balloon_1.png en balloon_2.png weet ff niet meer of dit met een hoofdletter begint of niet, maar dat zie je vanzelf. Deze 2 dus overschrijven met je eigen ballonnetjes |
|
||||
|
||||
thanks. maar helaas in die folder staat helemaal niks op ChatKit.strings na.
Laatst gewijzigd door kuotje; 25-08-09 om 14:27. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
hoe heb je die achtergrond nu verandert?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Als je nou je telefoon draaid in lanscape mode, rekt dan de background uit of hou je een ''lege'' plek aan de rechter kant.. dit heb ik nu namelijk:<
Iemand hier een oplossing voor? |
|
||||
|
||||
ik dacht dat afbeeldings formaat 480*480 moest zijn om het goed te laten uitrekken
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke SMS Theme hebben jullie? | Scooter | Jailbreak apps en thema's | 2 | 04-05-11 20:28 |
Lopeard theme voor iPhone | Dems | Archief | 2 | 22-10-09 15:08 |
Bleu Theme (mijn theme) | Tieme | Jailbreak apps en thema's | 1 | 21-05-08 21:24 |
Mafia movies theme voor Summerboard | AeronNL | Jailbreak apps en thema's | 5 | 09-01-08 19:54 |
Marvel theme voor Summerboard | AeronNL | Jailbreak apps en thema's | 3 | 08-01-08 00:32 |
|
|