De beste themes [cydia] discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben zelf erg te spreken over Four Shelves en iBugnah...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ben zelf erg te spreken over Four Shelves en iBugnah
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik heb waarschijnlijk een hele domme vraag maar...ik heb thema's gedownload via Cydia. Die zijn toch wel gratis? Ik ben namelijk nog (helemaal) niet bekend met het gebruik van het programma, en ik ben bang dat ik straks ineens een torenhoge rekening krijg....
Als ik spelletjes download via Cydia, zijn die dan gratis of betaal je er voor Ik hoop dat iemand mij een antwoord kan geven. Alvast bedankt voor de moeite |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Bedankt voor je bericht |
|
|||
|
|||
blijf het toch jammer vinden dat van alle themes altijd maar weinig icoontjes zijn. Ja snap ik ook wel weer, je kan moeilijk van heel de app store een icoontje maken mja...
zou dat niet met een code kunnen ofso, van maak elk icoontje zo en zo.... haal nu altijd maar zelf icoontjes uit verschillende themes en maak er dan maar wat van |
|
|||
|
|||
pretty pink die is zo mooi maar dan wel voor de meiden
|
|
|||
|
|||
Ik heb al een tijdje het thema Suave uit Cydia en aangevuld met de icoontjes van 't forum op macthemes.com.
|
|
||||
|
||||
AnnMe
Fresh Gone
|
|||
|
|||
ik heb mommenteel het theme van tron legacy er op staan vind ik best cool
|
|
|||
|
|||
Theme : IPC4 met de iconen van Classified HD ( Verweven tot 1 theme )
|
|||
|
|||
ik had ook een vraag die ik graag beantwoord wil hebben
kan je ook een thema op je iphone 3GS 16 gig hebben waar je iphone niet gejailbreakt voor hoeft te zijn, heb al gegoogeld maar vind niets. Met vriendelijke groet Jamal Laatst gewijzigd door Jamalietjuh; 22-03-11 om 00:16. |
|
|||
|
|||
Een 3GS 16GB is geen probleem maar moet wel een jailbreak hebben
|
|
|||
|
|||
Mijn favoriete thema is een combinatie van Elite Pro HD lockscreen en Timeless HD Springboard met animated weather.
Gewoonweg prachtig. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Re:
hoi, ik moet zeggen dat mijn iphone nog voor een deel is gejailbreakt maar niet meer helemaal dit komt omdat ik iets had gedaan waardoor hij niet meer opstarte en vervolgens herstelde ik de iphone, maar heb dus gehoord dat ie dan niet meer gejailbreakt is, maar ik ben bang als ik hem weer jailbreak straks weer iets gebeurt. MVG JAMAL Laatst gewijzigd door Jamalietjuh; 22-03-11 om 00:17. |
|
|||
|
|||
Icons 4.2
Hi,
Kent iemand een iconpack (s) die goed werkt op ios 4.2? Ben benieuwd. Greetz |
|
|||
|
|||
hoe heet die thema die jij op die fotos hebt staan die wil ik ook is mooi
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Liefhebbers,
Ik ben op zoek naar de Leaf theme, maar dan HD geschikt. Als ik winterboard gebruik, past hij mijn icoontjes niet aan, en als ik dan schakel in winterboard naar summerboard zijn de iconen weer lelijk, en niet allemaal aangepast. Iemand suggesties? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
de beste plek voor iphone themes | busterben | Jailbreak apps en thema's | 9 | 13-10-10 19:38 |
Cydia themes | startel | Jailbreak apps en thema's | 1 | 13-07-10 18:10 |
Beste Cydia/Installer Applications | sMilez | Archief | 1 | 24-11-08 16:27 |
THEMES | bully112 | Archief | 1 | 24-12-07 02:31 |
|
|