Updaten naar 3.0 met jailbreak discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) tis me gelukt pfff.. ik heb hem gejailbracked met redsnow van het devteam. nu dus een 2g met 3.0 software jeah ))))))))))))))))...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
tis me gelukt pfff..
ik heb hem gejailbracked met redsnow van het devteam. nu dus een 2g met 3.0 software jeah )))))))))))))))) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
van 2.21 naar 3.0 op 1e generatie iphone uit de usa
Citaat:
net alles gedaan op mijn mac en zonder problemen. moest het wel drie keer doen, maar ach nu werkt het..klasse met redsnow een echt eitje...wel effe zorgen dat je de beide bootloaders hebt |
|
||||
|
||||
Citaat:
Tutorial Redsn0w jailbreak |
|
|||
|
|||
Het is misschien een late reactie... Maar nu heb ik ook ge-update naar versie 3.0 Maar helaas ben ik echt alles kwijt... Zelfs mijn contact personen...
Weet jij zo 123 hier een oplossing voor? Groetjes Pinkeltje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: 3G updaten naar 4.1 met jailbreak+unlock | jmwentzel | Unlock | 24 | 10-10-10 20:04 |
iPhone: 3.1.3 met jailbreak updaten naar 4.0 | marcoimt | Jailbreak | 14 | 25-08-10 17:34 |
Alle iDevices: kan ik updaten van 3.1.3 naar 4 met spirit jailbreak? | ruberinho | Jailbreak | 11 | 29-06-10 23:59 |
iPhone: gejailbreakte iphone updaten naar 4.0 met behoud jailbreak en apps.. | Wolfs9 | Jailbreak | 1 | 27-06-10 23:59 |
|
|