Welke Cydia/Icy apps kun je op 3.0 gebruiken? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij mij werken niet: LiveClock iSpazio Dockflow (geen icoontje voor berichten) WeatherIcon Klear Weather Icon Theme (krijg geen actueel icoontje te zien maar een vraagteken) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bij mij werken niet:
LiveClock iSpazio Dockflow (geen icoontje voor berichten) WeatherIcon Klear Weather Icon Theme (krijg geen actueel icoontje te zien maar een vraagteken) Bij mij werken wel: 5 icon dock Cycorder Sbsettings Weet iemand of er een Sbsettings toggle komt om tethering aan/uit te zetten. Krijg nu elke keer als ik mn iphone aan mn pc koppel 'tethering' te zien, terwijl ik gewoon een vaste internetverbinding heb. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Draai hier zonder enig probleem Five Icon Dock, Cycorder en WinterBoard. Ook de statusbarimages van StatusNotifier werken prima. iFile heeft wat bugs, maar is wel te gebruiken. En als we Saurik moeten geloven (zullen we maar doen he ;-)) werkt Cyntact ook.
|
|
|||
|
|||
Tot mijn verbazing werkt ook alle cydia apps voor mij.
Misschien zijn er nog bugs die ik moet ontdekken. Bossprefs (+ verschillende toggles) Categories Cycorder CyDelete Five Icon Dock KeyVib Lock Calender MobileTerminal Notifier (mail is wel de hele tijd zichtbaar) Rotation Inhibitor OpenSSH SBSettings (+toggles) Scrobble SMS2Mail SysInfoPlus Categories en OfflineMaps geinstalleerd, maar nog niet uitgetest Stumbler Plus werkt niet Pocket Touch werkt niet Feel free to share! Laatst gewijzigd door HamletHappy; 20-06-09 om 20:41. |
|
||||
|
||||
Ik heb ook Chronus werkend, waarmee ik m'n contacten en kalenderdata van m'n 3g op m'n op 3.0 draaiende 2G gekregen heb. Data files gewoon overzetten werkte nl. niet...
(en simkaart is leeg)
|
||||
|
||||
iPodPop is niet weg, staat in de ifoneguide repo, werkt alleen niet, Fix plz. is het trouwens opgevallen dat het in 3.0 alles langzamer is. soepeler maar opstarten van apps etc. duurt lang. Cydia is ook erg langzaam en werkt niet helemaal naar behoren.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Logo me werkt ook niet
snapture ook niet voor de rest geen problemen |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik krijg MobileTerminal op de kop bij het opstarten? Draait ook niet bij... ????
Edit: opgelost na reinstal
iPhone 6S 64GB Goud, 9.1 (13B143), 1.14.00 + iPhone 5S 16GB Zwart, 9.1 (13B143), 6.01.00 Laatst gewijzigd door EmJayDee; 20-06-09 om 21:13. Reden: Opgelost |
|
||||
|
||||
Heeft iemand iDA al op zitten???
|
|
|||
|
|||
Bitesms heeft een paar bugjes (gaat steeds terug naar het laatste berichtenscreentje ook als je een nieuwe chat vanuit het adres boek opent bijvoorbeeld. En mij lukt het te bellen via skype over 3g. Ik neem aan dat dat voipover3g is dat ik geinstalleerd heb... of hebben ze dat opengegooid?
|
|
||||
|
||||
bij mij doet sbsettings het niet:S
|
|
|||
|
|||
bosstool werkt niet
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Wat apart dat het bij iedereen weer anders werkt. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bite sms werkt
Notifier niet (blijft iconenn op statusbar staan) Swirly blijft hangen in het queue scherm Cydia is wel gevoeliger voor 3.0 klapt er heel veel uit... Laatst gewijzigd door musiqman; 20-06-09 om 23:11. |
|
|||
|
|||
ik snap wat je bedoeld, aan de andere kant.. ontwikkelaars hadden al een week de tijd om hun app gereed te maken voor os 3.0.. dus tog beetje laat.. maar idd cydia werkt hier ook erg langzaam, als je iets aantikt een package, dan duurt het 5 sec. voordat ie naar het volgende scherm gaat, verder doen cycorder, sbsettings, fiveicondock, winterboard, makeitmine het gewoon
|
|||
|
|||
hoe zit het met volumeboost ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iemand die weet of volumeboost 2.2.1 ook werkt op 3.0 ?
|
Labels |
cydia, icy, jailbreak, os 3.0 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Welke cydia apps voorkomen reboot na tethered jailbreak? | Remypas | Jailbreak | 12 | 03-12-10 11:57 |
Welke Cydia apps werken met 3GS | Vano | Archief | 14 | 15-02-10 20:06 |
Welke apps gebruiken jullie op de iPhone? | Eduard | Jailbreak apps en thema's | 232 | 15-12-09 01:00 |
|
|