Welke Cydia/Icy apps kun je op 3.0 gebruiken? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Off-topic Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door B3rt Wat valt er te lezen dan? De klacht die ik omschrijf wordt niet vermeld (behalve door mezelf als reply).. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
De 3.0 compatibiliteitslijst komt van BigBoss en die 'probeert' hij up-to-date te houden, zegt hij in het stuk erboven. |
|
|||
|
|||
Dames en heren mede iphone os 3.0 gebruikers,
Sinds een paar dagen heb ik mijn iphone os 3.0 gejailbreaked, na bijna 3 maanden na aankoop! Heel gaaf dat jailbreaken, hoewel ik er nog niet echt heel veel mee heb gedaan. Heb nu SBsettings draaien - snel aan/uit zetten van Wi-Fi/blauwtand e.d. - TOP Cycorder draaien - ik vind de kwaliteit verbluffend, als je nagaat dat de iphone dit eigen "niet" kan - TOP heel top! Wat ik alleen dolgraag wil is backgrounder. Ik wil namelijk bijv. Imeem kunnen draaien als ik aan het sms-en ben of als mijn iphone aan mijn autoradio is gekoppeld en gebruik maak van IDA navigatie. Nu las ik dat 'iemand' er 'soon' mee aan de haal zou gaan. Echter heb ik op thebigboss.org het volgende gelezen "Backgrounder - No development for 3.0 has started on this great app" denken jullie dat dit betekend dat backgrounder er voorlopig niet in zit? En even een noobie vraag tussendoor welke add-on moet ik hebben als ik in SBsetting een sneltoets wil voor autolock aan/uit? en dan het liefst niet in het dock maar naast de Wi-Fi en bluetooth e.d. mijn dank is groot dames en heren iPhone gebruikers btw. iPhoneclub = koning! |
|
||||
|
||||
BossPrefs geeft bij mij veel problemen. Numeric battery doet het niet. En hij heeft opeens al mijn apps uit de mapjes gehaald die ik met categories gemaakt heb. Hij reageerde heel vreemd als ik iets wou wijzigen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Wat betreft Backgrounder: dat weet nog niemand. Je newbievraagje is wel een hele goeie (want er kleeft nog een probleem aan op dit moment)! Wat jij zoekt, dat was en is nog steeds AutoLock SBSettings. Maar voordat je die als een gek gaat installeren via Cydia: deze is in de huidige versie (1.2-1) nog incompatible met FW3.0... Het staat er in rood zelfs bij in Cydia. Dus de updates bijhouden is het enige wat je kunt doen voorlopig. Ik mis 'm ook... Citaat:
Klopt het dat jij nog steeds FW2.2.1 gebruikt of moet je je profiel nog bijwerken? Laatst gewijzigd door Buur; 23-06-09 om 18:04. |
|
|||
|
|||
@buur
bedankt voor je (snelle) reactie! Ik hoop dat backgrounder wel weer gaat werken, want dat vind ik het grootste gemis... Offtopic: iPhoneclub en haar community vind ik zwaar cool! Ben al vanaf de aanschaf tot vervelends aan toe dagelijks en overdreven vaak op de website! Ik beschouw jullie bijna als familie |
|
||||
|
||||
Citaat:
Laatst gewijzigd door AssyriskaFF; 23-06-09 om 21:19. |
|
||||
|
||||
Citaat:
SBSettings heeft dezelfde functionaliteit, ja, verbaast me dat je dat niet weet. Heb je nog niet de More-knop gebruikt (links onder de toggles)? Laatst gewijzigd door Buur; 23-06-09 om 18:28. |
|
||||
|
||||
Ow sorry voor dat verkeerd quoten. Had het niet in de gaten. Zal het wel ff aanpassen .
Ik gebruikte SBSettings alleen voor de sneltoetsen die verrekte handig zijn. Nu weet ik dat je er meer mee kunt doen. Echt geweldig . Maar waarom bestond er dan BossPrefs als SBSettings er al was? |
|
||||
|
||||
Je hebt nog niet zolang geleden je allereerste jailbreak uitgevoerd, schat ik. Ik bemerk namelijk enige onbekendheid met de geschiedenis van deze (toch wel heel bekende en veelgebruikte) jailbreak-apps. No prob, ik praat je heel in het kort even bij.
BossPrefs was er als eerste, maker BigBoss, deze heeft het doorontwikkeld tot op heden, maar kwam een tijdje terug met een alternatief en dat was SBSettings. Ik meen rond de FW2.2update, maar dat kan net zo goed 2.1 zijn geweest (niet zo belangrijk). Ze hebben dus een tijdje als 'concurrent' geleefd, terwijl ze toch van dezelfde maker kwamen. Iedere app had zijn eigen aanhang, het was of het een of het ander. Maar zoals het er nu uitziet, is dit dus de laatste versie van BossPrefs geweest en heeft SBSettings de toekomst met 3.0. /edit: Als je trouwens zo onbekend met SBSettings bent: mocht je ook OpenSSH hebben geinstalleerd, denk dan bij iedere herstart er even aan dat je die UITzet! En verander voor alle zekerheid je wachtwoorden. Hoe en wat en waarom? Daarvoor verwijs ik je naar de wiki of de zoekfunctie. Is meer dan genoeg al over geschreven. Laatst gewijzigd door Buur; 23-06-09 om 22:40. |
|
|||
|
|||
jailbreak uitgevoerd en meteen met cydia EN icy aan de slag gegaan... en alle programma's werken hier zoals ze moeten werken op weathericon na...
ik las aan t begin van dit topic dat iemand problemen had met 5-icon-dock... had ik ook, maar als je bij winterboard 'saurik' aanvinkt is je probleem opgelost.. bij mij in ieder geval\ dus geen problemen met cycorder,sbsettings(mis de rekenmachine!),navigon en/of iDa.... Laatst gewijzigd door milan13; 23-06-09 om 23:22. |
|
|||
|
|||
PwnPlayer werkt helaas ook niet meer met 3.0 Dat was nu juist zo'n fijne player (met name de gestures vanuit het lock-screen).
[edit]En het zal waarschijnlijk ook niet meer gaan werken. De dever is ermee gestopt. Laatst gewijzigd door sverzijl; 24-06-09 om 08:49. |
|
|||
|
|||
Al een update voor Notifier?
Mis men balkjes op men lockscreen met silent mode, new sms, missed call, etc. |
|
||||
|
||||
Heeft iemand al een oplossing voor mijn iDA probleem?? naar start crash hij meteen.
Ik zie heel even de landen instelling, maar dan crasht hij terug na de springboard. Iemand een idee?? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb geen idee, sorry... wanneer heb je iDA aangeschaft? ik heb 2 dagen geleden een trial gedownload en die werkt perfect, niet 1x gecrached!!! Ik heb Navigon even kunnen uitproberen op een iPhone van een vriend, maar ik heb het idee dat iDA beter is... Eigenlijk wilde ik iDA wel aanschaffen, maar op de site staat dat ze een probleem hebben... zullen wel op de vingers getikt zijn, omdat ze semi illegaal bezig zijn... misschien heb je daarom ook een niet up-2-date OS3 proof versie??? Heb je ook alle updates van Cydia geinstalleerd? btw wat kost iDA (west)Europa eigenlijk? |
|
|||
|
|||
liveclock werkt???
ik zou hem niet werkend noemen. de live clock zet zichzelf over het huidige icoontje heen, en zorgt er ook nog eens voor dat ik de klok en alarmen niet meer kan opstarten.(het icoontje is niet meer op te starten) live weather(weathericon) werkt ook niet, er staat telkens een vraagtekentje... oplossingen? |
|
||||
|
||||
LogoMe doet het ook niet bij mijn weten
|
|
|||
|
|||
Dat heb ook bij somege apps die ik download via Cydia.. Maar als je download via Ice niet.. Dus download via Ice probeer dat eens.. Cydia werkt niet meer 100% als bij firmware 2.2.1
|
|
|||
|
|||
Welke repo moet ik toevoegen om SBsettings te installeren? Ik kan m niet vinden!
|
Labels |
cydia, icy, jailbreak, os 3.0 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Welke cydia apps voorkomen reboot na tethered jailbreak? | Remypas | Jailbreak | 12 | 03-12-10 11:57 |
Welke Cydia apps werken met 3GS | Vano | Archief | 14 | 15-02-10 20:06 |
Welke apps gebruiken jullie op de iPhone? | Eduard | Jailbreak apps en thema's | 232 | 15-12-09 01:00 |
|
|