Welke Cydia/Icy apps kun je op 3.0 gebruiken? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Macfreak038 Dat heb ook bij somege apps die ik download via Cydia.. Maar als je download via Ice niet.. Dus download ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Volledig offtopic maar pas je profiel even aan, volgens je profiel zit je nog op 2.0.2.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Weet iemand of iLog2 nog werkt met FW3.0 en waar ik het te pakken kan krijgen? In Cydia zie ik hem niet (stond ie voorheen wel) en Installer kan ik natuurlijk niet meer gebruiken met FW3.0, daar stond ie ook in. Bestaat iLog nog wel? Is ie verhuisd van repo of zo? Volgens mij heb ik alle repo's die ik voorheen ook had.
/edit: Aangezien de Belstatus gegevens van T-Mobile de laatste tijd zo onbetrouwbaar zijn als wat... Ik wil een mogelijkheid hebben om mijn bel- en sms-gegevens zelf bij te houden. iLog was hier een ster in en ik mis 't.
Wat is die zoekfunctie van dit forum toch heerlijk! Laatst gewijzigd door Buur; 24-06-09 om 18:14. |
|
||||
|
||||
Geen, hij staat in de BigBoss & Planet-iPhones-repo, welke al standaard in Cydia zit.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Ok, maar ik zoek op SBsettings en hij verschijnt niet... hoe kan dat nu?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ahaaa wacht! hij is al geinstalleerd zie ik nu.. ik zag geen icon verschijnen maar je moet dus op de statusbalk tikken...
ik zie nu wel dat mn instellmogelijkeden voor sms, telefoon en ipod verdwenen zijn uit de Instellingen.. heeft dat ermee te maken..? |
|
||||
|
||||
Tip: lees voortaan eerst de More Info, voordat je iets installeert. Dan had je de werking geweten (sliden over de statusbalk is trouwens de manier, niet tikken).
Wat betreft de Instellingen van je iPhone: nee, dat kan niet te maken hebben met SBSettings.. |
|
||||
|
||||
Je hebt toch niet ook supreme prefs geinstallerd hè? Dat zou een rede kunnen zijn...
|
|||
|
|||
ik heb Winterboard eraf gepleurd en alle bugs zijn verdwenen. Ben nu met grote letters op de muur aan het schrijven: 'onthouden: Winterboard NOOIT MEER INSTALLEREN'
thanks man! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Bij mij werkt PwnPlayer gewoon Crasht hij bij het opstarten?
|
|
|||
|
|||
Weet iemand of notifier en weathericon het al doen met 3.0?
|
|
|||
|
|||
ik blijf elke dag 2 keer kijken naar updates van liveclock en weathericon....dus ik zeg het dan wel
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hier staat iets over de weathericon update: (Is dit wat je zocht) Citaat:
Laatst gewijzigd door Riesj; 24-06-09 om 23:45. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij mij deed die het gewoon na op de letters aan te raken, denk bij jou ook wel... |
|
|||
|
|||
ook hier maar even vermelden waar ik achter ben gekomen:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik mis Ipodpop eigenlijk alleen nog, voor de rest heb ik alles volgens mij gewoon werkend. Ik heb winterboard er bewust afgelaten aangezien de meerwaarde voor mij nou niet bijzonder groot was (of ik zie iets over het hoofd) en ik het idee had dat het de boel wat vertraagd.
Wat mij overigens wel verbaasde is dat na een volledig restore van de Iphone mijn carrier logo nog steeds van MakeItMine is namelijk Marc ipv T-Mobile, dus hij had op dat moment ook geen jailbreak. Nu heb ik hem inmiddels wel gejailbreaked en nu staat het er nog steeds zonder MakeItMine of iets dergelijks... Niet dat het een probleem is, maar ik vroeg me af waarom hoe het kwam dat dit niet gerestored is? |
|
|||
|
|||
Bij mij werkt fontswap helaas niet... Heeft iemand een alternatief hiervoor?
|
|
|||
|
|||
Ik mis vooral LockDown. Wordt wel aan gewerkt dus hopelijk is ie snel klaar.
En is er een goed alternatief voor Intelliscreen? |
|
||||
|
||||
|
Labels |
cydia, icy, jailbreak, os 3.0 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Welke cydia apps voorkomen reboot na tethered jailbreak? | Remypas | Jailbreak | 12 | 03-12-10 11:57 |
Welke Cydia apps werken met 3GS | Vano | Archief | 14 | 15-02-10 20:06 |
Welke apps gebruiken jullie op de iPhone? | Eduard | Jailbreak apps en thema's | 232 | 15-12-09 01:00 |
|
|