Video Recorder for 3G discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb laatst mijn iPhone gejailbreakt met de nieuwe 3.0 firmware. Nu wil ik via Cydia, 'iPhone Video Recorder for 3G' dowloaden. Maar als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Video Recorder for 3G
Ik heb laatst mijn iPhone gejailbreakt met de nieuwe 3.0 firmware. Nu wil ik via Cydia, 'iPhone Video Recorder for 3G' dowloaden. Maar als ik het programma open krijg ik het beginscherm, en daarna valt hij uit en kom ik terug bij mijn springboard. Kan iemand mij uitleggen hoe dit programma wel kan werken op de 3.0 firmware?
Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Weet je zeker dat deze versie werkt onder firmware 3.0? Misschien alleen nog werkende voor 2.x.
|
|||
|
|||
Ja, dat zou best kunnen.
Is er nog een alternatief, m.u.v. cycorder? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Via deze source werkt het wel:
iphonevideorecorder.com/3 |
|
|||
|
|||
en hoe kan je het op je computer zetten???? thanks
|
|
||||
|
||||
/var/mobile/media/iphonevideorecorder
daar staan de filmpjes. |
|
|||
|
|||
waar????en hopelijk is dat niet met dat hss
is toch wel een makkelijker manier om je filmpjes op je mac te zetten |
|
||||
|
||||
Via ssh bedoel je?
Je kan ook diskaid gebruiken om naar die map te gaan in je iphone. Maar is dat dan zo moeilijk? Je kan ze ook mailen of naar youtube uploaden Of gebruik de functie transfer to mac. Misschien even de mogelijkheden van het programma ontdekken voor je iets vraagt. |
|
|||
|
|||
haha ja bedoel ik ook ssh
en is best wel lastig met die terminal enzo bedoel je moet de com laten werken niet ik dus zou er wel iets makkelijker moeten zijn dan zoveel dingen te moeten doen aansluiten en slepen hahahah gemakzucht van de mens denk en transfer to mac functie waar kan ik dat vinden?? en dat mailen gaat niet helemaal,hij loopt vast tijdens het verzenden Laatst gewijzigd door stiwies; 09-07-09 om 14:25. |
|
||||
|
||||
Via diskaid (dat je op je mac installeert) kan je makkelijk naar die map navigeren en je filmpje slepen naar je mac.
Makkelijker kan haast niet. En SSH is niet eens nodig. |
|
||||
|
||||
Ik zie niet in waarom hij voor diskaid zou gaan betalen (zie ik toch op de site) als hij met SSH simpel kan doen wat hij wil?
|
||||
|
||||
Ik heb diskaid al een hele tijd geinstalleerd, toen het nog gratis was.
Wist niet dat je er nu moest voor betalen? Dat zal nog niet zo heel lang zijn gok ik. |
|
|||
|
|||
het is gelukt,kijk dat was makkelijk.
en het is een trial van 14 dagen. Laatst gewijzigd door Bomans; 10-07-09 om 09:33. Reden: Laten we de rest achterwege laten aub. |
|
||||
|
||||
gebruik zelf gewoon Cycorder, weet niet wat er mis is mee.
Maar anders kan je gewoon via winSCP en openSSH je bestanden doen, en is allemaal niet zo moeilijk ( zie Wiki op deze forum ) |
|
||||
|
||||
Citaat:
Voor mij werkt het in iedergeval prima |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het gaat er toch niet om dat cycorder makkelijker in gebruik is. |
|
|||
|
|||
Filmpjes Cycorder naar PC (WVista)
Citaat:
Ik heb iPhonebrowser geinstalleerd en zo kom ik wel in de directory van mijn iPhone. Krijg dan een enorme lijst te zien met allemaal mappen, submappen en bestanden. Logischerwijs heb ik gezocht naar mappen als 'library' en 'applicaties'...Cycorder, maar kan dan de filmpjes niet vinden. Cycorder heeft geen functies om te mailen of iets dergelijks. Wie kan mij helpen met een gemakkelijke manier van de filmpjes overzetten? GreetZ, Hugo |
|
|||
|
|||
Ik gebruikte ook altijd Cycorder. Nu heb ik een 3Gs met 3.0. Aangezien de Camera-app nu de videofuncties erin heeft zitten, heeft Cycorder (of een andere app) dan nog meerwaarde, hebben deze apps functies die de standaard Camera app niet heeft?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Labels |
iphone video recorder 3g |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone video recorder | jantjej | Muziek, foto & video | 23 | 01-06-09 22:57 |
Verschillen Cycorder <-> Video Recorder 3G? | knaapjen | Jailbreak apps en thema's | 11 | 12-03-09 16:21 |
iPhone Video Recorder van DreamCatcher | Bomans | Jailbreak apps en thema's | 47 | 20-01-09 12:38 |
iPhone video recorder 3! | borgqueenx | Jailbreak apps en thema's | 2 | 19-11-08 17:30 |
Video Recorder | duikieduikie | Jailbreak apps en thema's | 8 | 02-08-08 20:37 |
|
|