applicaties kwijt na installeren 3.0.1 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeden dag, tijdens het downloaden van de nieuwe software tegen hackers is mijn Iphone gecrashed. Alles was weg en heb wel mijn telefoon weten te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
applicaties kwijt na installeren 3.0.1
Goeden dag,
tijdens het downloaden van de nieuwe software tegen hackers is mijn Iphone gecrashed. Alles was weg en heb wel mijn telefoon weten te herstellen. Weet iemand hoe ik mijn apps weer terug op mijn telefoon kan zetten? Bedankt en Groeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Synchroniseren met iTunes...
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Raak ik de applicaties via mijn Iphone gekocht kwijt? | Davideman | Archief | 3 | 08-01-10 20:03 |
Applicaties, contacten, smsjes, notities en muziek KWIJT!!! | Lukk | Archief | 2 | 16-08-09 17:31 |
Applicaties kwijt na terugzetten reservekopie op nieuwe Iphone3G | montesqieu | iPhone algemeen | 1 | 09-07-09 16:52 |
Gekochte applicaties kwijt - Nieuw iPhone | iKnidreeg | Archief | 3 | 20-02-09 11:48 |
Applicaties kwijt na upgrade? | Tangobango | iPhone algemeen | 5 | 28-12-07 00:47 |
|
|