Applicaties kwijt na upgrade? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Heb een vraag.. stel nou dat ik me iphone wil gaan upgraden ben ik dan al mijn apps kwijt.. En gebeurd dit ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Applicaties kwijt na upgrade?
Hallo mensen,
Heb een vraag.. stel nou dat ik me iphone wil gaan upgraden ben ik dan al mijn apps kwijt.. En gebeurd dit ook na een unlock?? Iemand? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ja die ben je allemaal kwijt!
Wat ik wel raar vond is dat ik bij de upgrade naar 1.1.2 de levelpacks van Iphisics behield...en die staan niet in de uninstall van installer! |
|
|||
|
|||
Je levels behoudt je omdat je bij een update niets wist maar je de apps dus alleen niet meer in je lijst hebt staan. Ze zijn echter nog wel aanwezig op je iPhone.
|
|
||||
|
||||
Enig idee waar ik deze kan vinden met WinSCP(heb namelijk geen zin om al die mappen te doorzoeken)
Alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
Die vind je in de map root/applications
|
||||
|
||||
DANKUWEL!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ben ik mijn jailbraik kwijt na upgrade 4.0 | franc.winter | Jailbreak | 8 | 28-07-10 23:53 |
upgrade naar 4.0, foto's kwijt | macfoto | Muziek, foto & video | 0 | 02-07-10 14:52 |
iOS4 Upgrade en mijn gegevens kwijt!!!! | Methusalem | iPhone algemeen | 2 | 24-06-10 23:29 |
iPhone: programma's kwijt na upgrade en restore | Pinraiser | Jailbreak | 2 | 24-06-10 00:33 |
Alles kwijt na upgrade 1.1.1 naar 1.1.4 | fideel | Unlock [archief] | 0 | 21-03-08 11:37 |
|
|