Verschillen Cycorder <-> Video Recorder 3G? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) kan iemand mij op dit forum de verschillen uitleggen tussen beide applicaties? ik werk zelf met cycorder voordeel hiervan is dat die gratis is. Video ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verschillen Cycorder <-> Video Recorder 3G?
kan iemand mij op dit forum de verschillen uitleggen tussen beide applicaties?
ik werk zelf met cycorder voordeel hiervan is dat die gratis is. Video recorder 3G is een betalende app geloof ik? zit er een verschil tussen beiden in opname kwaliteit en grootte van de bestanden? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb zelf vandaag VideoRecorder3G erop gezet, werkt prima.
Laatst gewijzigd door King1987; 04-03-09 om 21:52. Reden: Illegaal op dit forum--> verwijderd |
|
||||
|
||||
Kan iemand mij vertellen hoe ik de bestanden die ik gefilmd heb met Video Recorder 3G op mijn computer kan bekijken? ( geen Mac!)
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dat snap ik, maar het gaat me om ze daarna te kunnen bekijken op mijn desktop. Quick time player en Windows media player kunnen het daarna niet inlezen/afdraaien! geven beiden en " Fout- 2048: H" melding!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Klopt het dat dit pas werkt als je het gekocht hebt, want ook in de "trial" versie Free Download mp4 Player 4.0 - Find codec and play mp4 video on your PC. krijg ik het niet werkend!
|
|
||||
|
||||
Misschien dat deze het doet? Gratis...
Laatst gewijzigd door ButcherJF; 12-03-09 om 16:21. Reden: Verkeerde link, aangepast |
|
||||
|
||||
Met dank voor de tip echter is niet gratis, wordt dmv 3 x een sms ( € 1,50 per keer) berekent!..
|
|
|||
|
|||
Het gaat razendsnel off-topic hier.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb overigens die andere link maar even aangepast. Laatst gewijzigd door ButcherJF; 12-03-09 om 16:24. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video's Cycorder verdwenen na update 4.0.1 | frenske1973 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 07-08-10 15:58 |
Video Recorder for 3G | marlonk | Jailbreak apps en thema's | 29 | 07-08-09 18:22 |
iphone video recorder | jantjej | Muziek, foto & video | 23 | 01-06-09 22:57 |
iPhone video recorder 3! | borgqueenx | Jailbreak apps en thema's | 2 | 19-11-08 17:30 |
Video Recorder | duikieduikie | Jailbreak apps en thema's | 8 | 02-08-08 20:37 |
|
|