ander lettertype? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) ik had op mijn oudere firmware een ander lettertype draaien op me iphone, ik weet alleen niet meer welk programma ik daarvoor gebruikt heb, iemand? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ander lettertype?
ik had op mijn oudere firmware een ander lettertype draaien op me iphone, ik weet alleen niet meer welk programma ik daarvoor gebruikt heb, iemand? en werkt dit op 3.0?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Fontswap misschien? Die schijnt nog niet te werken op FW3
|
|
||||
|
||||
Je kan het idd wel al installeren, maar als je vraagt hem te installeren gebeurt er gewoon niets.
|
||||
|
||||
Hou gewoon de changelog van Fontswap in de gaten, dan zie je het vanzelf als hij compatible is...
|
|||
|
|||
Toch fonts zonder FontSwap
Als je met FW 3.0 toch Fontswap starter download. NIET OPENEN
Dan ga je via SSH naar /private/var/mobile/library/FontSwap/Packages, hier kies je een font voor bv System, LockClock, Notes. klik op die map, save het .ttf bestand. Ga nu naar /System/Library/Fonts/Cache. en maak een backup van bv. LockClock.ttf klik daarna op replace file --> en kies het bestand wat je daarnet hebt gesaved. een respring en je hebt een nieuw lettertype. Het kan ook met eigen lettertype's alleen is mijn iPhone toen vastgelopen ... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Lettertype email aanpassen | HIgHer | iPhone algemeen | 1 | 01-03-11 16:53 |
Lettertype veranderen 3.1.2. | kerozine | iPhone algemeen | 5 | 08-04-10 22:25 |
Notes Lettertype wijzigen? | Shorty007 | Archief | 1 | 24-05-09 18:56 |
Lettertype is veranderd | dasma | iPhone algemeen | 10 | 05-01-09 10:44 |
Systeem lettertype | jacobdeboer33 | iPhone algemeen | 6 | 30-08-08 15:43 |
|
|