//

Systeem lettertype

Systeem lettertype discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen Deze vraag is misschien al eerder gesteld, maar het is gewoon niet duidelijk voor firmware 2.0 en hoger. Ik draai firmware 2.0.2 en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-08-08, 02:46
jacobdeboer33 jacobdeboer33 is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Urk
Berichten: 86
Standaard Systeem lettertype

Beste mensen

Deze vraag is misschien al eerder gesteld, maar het is gewoon niet duidelijk voor firmware 2.0 en hoger. Ik draai firmware 2.0.2 en ik wil graag een ander lettertype op mijn iphone (dit om de letters wat groter te krijgen). Er werd in andere topics gesproken over een app fontswap. Dit heb ik proberen op te zoeken via cidya en installer via soo de source http://kankon.org/kankon Maar dit werkt niet voor beide progs. Is er voor firmware 2.0 of hoger een manier om dit te veranderen? Via plist bestanden is ook goed want dit lukt me ook wel.

Mvg Jacob

P.s. Ik bedoel net zoiets als in Kate, maar daar is mijn trial licentie al gebruikt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-08-08, 02:49
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Hmm ja nee die vin je niet meer dies voor 1.1.4 of lager... Vraag iMario eens die heeft het geheit al gemod... En moet zeker mogelijk zijn want de apps veranderen alleen een font dus dan kan het ook handmatig

Greetz, Stiruam
  #3  
Oud 25-08-08, 14:39
Bluescotch Bluescotch is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jacobdeboer33 Bekijk bericht
Beste mensen

Deze vraag is misschien al eerder gesteld, maar het is gewoon niet duidelijk voor firmware 2.0 en hoger. Ik draai firmware 2.0.2 en ik wil graag een ander lettertype op mijn iphone (dit om de letters wat groter te krijgen). Er werd in andere topics gesproken over een app fontswap. Dit heb ik proberen op te zoeken via cidya en installer via soo de source http://kankon.org/kankon Maar dit werkt niet voor beide progs. Is er voor firmware 2.0 of hoger een manier om dit te veranderen? Via plist bestanden is ook goed want dit lukt me ook wel.

Mvg Jacob

P.s. Ik bedoel net zoiets als in Kate, maar daar is mijn trial licentie al gebruikt
Mogelijk, heb het zelf namelijk ook gedaan, je doet het alleen handmatig ipv een applicatie.

Zie hier een cool lettertype en voorbeeld!

Neo Tech System Font — iPhoneskinning.com
Changing The Clock’s Lock Screen Font — iPhoneskinning.com

Succes!

PS: Als je NeoTech font gaat gebruiken neem dan ook gelijk Keyboard mod mee die bij deze font hoort

http://macthemes2.net/forum/viewtopi...310&action=new

Als laatste moet ik nog wel even zeggen dat je niet elk willekeurig font type kan gebruiken. Sommige fonts werken niet goed omdat het formaat niet goed is en andere fonts werken helemaal niet met als gevolg dat je je phone niet meer kan booten/opstarten. Wees dus voorzichtig met je keuze en kijk eerst even of iemand het als eens heeft geprobeerd.

Laatst gewijzigd door Bluescotch; 25-08-08 om 15:08.
  #4  
Oud 26-08-08, 01:04
Dylan's schermafbeelding
Dylan Dylan is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bluescotch Bekijk bericht
Mogelijk, heb het zelf namelijk ook gedaan, je doet het alleen handmatig ipv een applicatie.

Zie hier een cool lettertype en voorbeeld!

Neo Tech System Font — iPhoneskinning.com
Changing The Clock’s Lock Screen Font — iPhoneskinning.com

Succes!

PS: Als je NeoTech font gaat gebruiken neem dan ook gelijk Keyboard mod mee die bij deze font hoort

MacThemes Forum / [Theme] Neo Keys Dark

Als laatste moet ik nog wel even zeggen dat je niet elk willekeurig font type kan gebruiken. Sommige fonts werken niet goed omdat het formaat niet goed is en andere fonts werken helemaal niet met als gevolg dat je je phone niet meer kan booten/opstarten. Wees dus voorzichtig met je keuze en kijk eerst even of iemand het als eens heeft geprobeerd.
Hmm ja, ik heb dat NeoTech font erop gezet, nadat het overschreven start ik me iphone opnieuw op en die boot dus niet meer.. Hij blijft dat ronddraaide "nadenk" dingetje geven... Ging het bij jou wel goed?
__________________
|MacBook Pro Retina 13"| - |Mac Mini i5| - |iPhone 5| - |iPad 4| - |iPad Mini|
  #5  
Oud 26-08-08, 01:17
Bluescotch Bluescotch is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dylan Bekijk bericht
Hmm ja, ik heb dat NeoTech font erop gezet, nadat het overschreven start ik me iphone opnieuw op en die boot dus niet meer.. Hij blijft dat ronddraaide "nadenk" dingetje geven... Ging het bij jou wel goed?
Ja bij mij ging het prima, en dat draaiende dingetje heb ik ook gehad maar met een ander font. Het ligt er echt aan wat het oorspronkelijke formaat van de font is geweest. Sommige fonts hebben geen .tff extensie maar worden dan omgezet naar .ttf of voldoen niet aan de "standaarden" zoals die font die me phone niet meer liet booten. Het omzetten gebeurd vaak niet goed met het gevolg dat de computer geen fout melding geeft want die kan het toch wel lezen maar je iPhone is er heel gevoelig voor. Beste is gewoon een goede source vinden die het spul online heeft.


Hier nog even een link naar naar een iphone mod package waar de desbetreffende fonts ook in zitten incl. instructies. De package bevat twee type fonts, icons, wallpapers, keyboard theme, 1 iphone theme en een set alternatieve batterijen.

Enjoy!

http://rapidshare.com/files/14025274..._mods.zip.html

Laatst gewijzigd door Bluescotch; 26-08-08 om 17:43.
  #6  
Oud 30-08-08, 15:42
Davidduzy Davidduzy is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Gent
Berichten: 112
Stuur een bericht via MSN naar Davidduzy
Standaard

Is dat lettertype bij iedereen zo veranderd? Sinds ik op 2.0.2 zit zijn mijn letter zo lang en smal, ik vind het echt irritant omdat ik dus al heel de tijd het 'gewone' lettertype gewoon was...
  #7  
Oud 30-08-08, 15:43
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Check dit eens!
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT

Laatst gewijzigd door iMario; 30-08-08 om 15:46.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Lettertype email aanpassen HIgHer iPhone algemeen 1 01-03-11 16:53
Lettertype veranderen 3.1.2. kerozine iPhone algemeen 5 08-04-10 22:25
ander lettertype? rikkie123 Jailbreak apps en thema's 4 26-06-09 00:18
Notes Lettertype wijzigen? Shorty007 Archief 1 24-05-09 18:56
Lettertype is veranderd dasma iPhone algemeen 10 05-01-09 10:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:02.