HELP!! 2.0.2 geinstalleerd... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zojuist net mijn nieuwe apple iPhone 3G 16GB geupdate naar 2.0.2. Hij reageerd helemaal NIET meer, aleen een appel en een rond dingetje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
HELP!! 2.0.2 geinstalleerd...
Ik heb zojuist net mijn nieuwe apple iPhone 3G 16GB geupdate naar 2.0.2.
Hij reageerd helemaal NIET meer, aleen een appel en een rond dingetje die aangeeft dat ie nog (bezig) is.. Nou het duurt mij te lang, het is al 15 minuten zo.. Wat kan ik doen?? Alvast bedankt, want ik heb hem pas 16 uur!!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
In restore mode zetten en nog eens opnieuw beginnen.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
@Rowin, voordat je alles begint te vragen, probeer zelf ook even de moeite te nemen om het zelf op te zoeken op dit mooie forum. Het zijn vragen die al meer dan eens zijn beantwoord hier.
|
||||
|
||||
Uitschakelen door power en home ingedrukt te houden en daarna opnieuw starten door home in te drukken samen met power en na een paar seconden de power loslaten en deze zou door itunes herkend worden als zijn in restore mode.
|
|
|||
|
|||
Ok, bedankt.
Hij is nu bezig Hopen dat het GOED komt.. Hartelijk dank, Hij werkt weer;-) Wat mij betreft kan dit topic op slot.. Laatst gewijzigd door macfreaker; 31-08-08 om 11:12. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen simkaart geinstalleerd | Dezzm0nd | iPhone algemeen | 4 | 26-05-10 15:24 |
GhostRadar ook geïnstalleerd? | Kirann | iPhone Apps | 7 | 05-02-10 00:51 |
Firm 3.1.2 geinstalleerd | jdjoey | Archief | 1 | 22-10-09 19:05 |
Geen simcard geinstalleerd | heraldr | iPhone algemeen | 0 | 19-07-09 16:59 |
|
|