Supreme Preferences 3.0 - By iMario discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Mario, komen de 'Neco' icons van MacThemes in je update?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Mario, komen de 'Neco' icons van MacThemes in je update?
|
|
|
|
||||
|
||||
Geen idee.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Nee.
Ben niet met thema's bezig ervoor. 'op het moment' ben ik bezig een Nederlandse versie te maken. Dat is echt heel wat werk.... |
|
||||
|
||||
Supreme Preferences versie 1.5 is verstuurd naar ModMyi !!
Zal waarschijnlijk morgen online staan, en hopelijk iFoneguide ook meteen! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Heb geen idee wanneer ze het erin zetten.
Ligt hem nu niet in mijn handen, maar in die van de repo eigenaren . Hij is ook al naar iFoneguide verstuurd. (kan zo niet checken of die er al in staat, moet mijn iPhone op het moment restoren ). Laatst gewijzigd door iMario; 08-02-09 om 15:46. |
|
||||
|
||||
klopt het dat ik firmware 2.2.1 nodig heb? Dan wordt het geen supreme preferences meer voor mij
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik ben ermee bezig, helaas heeft mijn Ubuntu opeens besloten geen internet meer te hebben en ook geen usb-sticks meer te accepteren. Oftewel, een zware sandbox waar niks in en uit kan. Ik kan het via een DVD+RW doen, maar dat is geen oplossing voor de lange termijn. Ik heb alles gebackupped.
Ik ben momenteel Windows 7 aan het configeren. Zodra ik terug in Mac OS X zit, zal ik Ubuntu opnieuw installeren en hopelijk werkt alles dan weer. |
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk staat de nieuwste (Supreme Preferences v1.5) vanavond online via de ModMyi source.
Hij mailt me net dat hij er mee bezig is . Dat is dus alleen de Engelse! (Wie wil er ook Nederlandse dan ). Laatst gewijzigd door iMario; 08-02-09 om 21:04. |
|
||||
|
||||
Ik kijk er al naar uit
|
|
|||
|
|||
ik vind nog steeds 1.1.8
|
|
||||
|
||||
Hij is er al, zowel op modmyi als op ifoneguide..
Ziet er goed uit mario |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ben nu nog op mijn werk, zal dus even snel een blik erop werpen. En als ik vanavond thuis ben zal ik kijken of er nog vertaalfouten in zitten. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Vraagje, ik wil heel graag gebruik maken van jouw supreme preferences, maar kan ik dan op 1 of andere manier wel gewoon mijn icoon (van instellingen) behouden? Zoja, hoe dan?
there are no strangers, just friends who never met before Laatst gewijzigd door Lucien1966; 09-02-09 om 12:11. |
|
||||
|
||||
@iMario, ziet er goed uit allemaal man egt top!!
Alleen de optie van live weer dat werkt bij niet. Ik krijg niet de temperatuur te zien voor mijn plaats. hij blijft op 23 graden staan. en dat is het hier helaas niet. Hadden meer mensen hier problemen mee? En zo ja.. hoe hebben jullie het opgelost? |
|
||||
|
||||
Je moet WeatherIcon zelf ook geinstalleerd hebben uit Cydia .
Source: david.ashman.com/apt @ Lucien Bij de Supreme Preferences via iFoneguide zit een thema erbij ''SpringBoard''. Daar mee krijg je je originele icoon... Je kan ook gewoon SSH'en en dan het icoon verwijderen uit de Supreme Preferences.theme/Bundles/com.apple.Preferences map. |
|
||||
|
||||
@ iMario
Allereerst mijn complimenten voor deze geweldige toevoeging aan mijn geliefde iPhone! Ik heb tot nu toe maar 1 foutje ontdekt in de vertaling. Bij de snelle mededelingen, Add-on sectie staat overschrijfen. Het lijkt mij dat dit overschrijven moet worden. |
|
||||
|
||||
Ahja, bedankt!
|
Labels |
instellingen, preferences, settings, supreme, winterboard |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
supreme preferences | pieter69 | Jailbreak apps en thema's | 8 | 30-05-11 02:30 |
iPhone: Supreme preferences | syds | Jailbreak | 1 | 25-05-10 00:08 |
Supreme Preferences | milan13 | Archief | 1 | 04-10-09 17:54 |
FW 2.x: Supreme Preferences 1.6.3 | RVPV2009 | Jailbreak [archief] | 1 | 01-05-09 13:38 |
Supreme Preferences 3.0 Beta - Firmware 3.0 - By iMario | iMario | Archief | 15 | 24-04-09 20:44 |
|
|