Supreme Preferences 3.0 - By iMario discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Intelliscreen. Een gratis alternatief: Homescreen 2.0....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Intelliscreen. Een gratis alternatief: Homescreen 2.0.
|
|
|
|||
|
|||
ja dat weet ik wel maar heb die homescreen er al af gegooid, vond het om verschillende redenen toch niet zo handig.
ik dacht maar dat het misschien mogelijk was om meer tekst in dat standaard blauwe ballonnetje toe te laten |
|
||||
|
||||
Omdat toch nog te veel mensen de Touch optie gebruiken (zonder enig idee te hebben wat het doet) heb ik er maar een duidelijke waarschuwing bijgezet...
Dit moet duidelijk genoeg zijn: En een icoon bij de Supreme Preferences categoriën (op de balken: Applications, iPod, Phone etc. komen ook nog iconen) : |
|
||||
|
||||
Nieuwe Mail optie:
Zelf invullen hoeveel mails je ziet, en de regels eronder. |
|
||||
|
||||
Wanneer komt de update??
Nice werk in ieder geval |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
/applications/bitesms en dan balloon-incoming en outgoing. Ik denk dat dit niet zo moeilijk is om dat bij te voegen |
|
||||
|
||||
Er moet daarvoor een bepaalde commando (script) gemaakt worden die de verschillende ballonen dus kan copieren. Ben er mee bezig.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik neem aan dat je dit voor de Supreme Preferences maakt? Zou mooi zijn iig! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik zoek voor de tekst ballonen dus plaatjes die daarvoor kunnen dienen. Misschien dat jullie die kunnen op het forum zetten . Laatst gewijzigd door macfreaker; 02-02-09 om 00:09. |
|
||||
|
||||
PropertyList Editor zul je bedoelen? Die werkt op Windows wel om plist bestanden te maken, bewerken.
Heb je ballonen nodig? Heb hele mooie! Normale: Matte (zijn echt aan te raden!) : Ik weet niet waar je de tweak precies neer zet? Maar lijkt me handig dat ik het eerst even uittest En dit is alleen voor biteSMS, of ook voor de originele SMS app? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Heeft macfreaker iig genoeg ballonetjes
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Nice, macfreaker!
|
|
|||
|
|||
[QUOTE=iMario;251662]PropertyList Editor
Kan je misschien een downloadlinkje geven. Met d zoekfunctie en google vind ik namelijk niets. Bedankt |
|
||||
|
||||
[quote=Nickmanzz;251740]
Citaat:
Want dit ga je nodig hebben. |
|
||||
|
||||
Je Quote is niet helemaal goed gegaan
|
Labels |
instellingen, preferences, settings, supreme, winterboard |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
supreme preferences | pieter69 | Jailbreak apps en thema's | 8 | 30-05-11 02:30 |
iPhone: Supreme preferences | syds | Jailbreak | 1 | 25-05-10 00:08 |
Supreme Preferences | milan13 | Archief | 1 | 04-10-09 17:54 |
FW 2.x: Supreme Preferences 1.6.3 | RVPV2009 | Jailbreak [archief] | 1 | 01-05-09 13:38 |
Supreme Preferences 3.0 Beta - Firmware 3.0 - By iMario | iMario | Archief | 15 | 24-04-09 20:44 |
|
|