Supreme Preferences 3.0 - By iMario discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb hem al even helemaal opnieuw ververst.....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heb hem al even helemaal opnieuw ververst..
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Check post #1 voor de nieuwe update die er aan komt. Een update die voor nu alle problemen oplost.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Kan iemand mij helpen met de repo van supreme preference 3.0?
Ik kan hem nergens meer vinden in cydia
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Oké, ik ben al 2 keer aan het restoren geweest, omdat alles vast liep.
Thanks |
|
||||
|
||||
Hoe kan ik doneren en er voor zorgen dat ik de beta's en pre releases kan testen? Ik hoop dat stacks en five icon dock gaat werken. Veel succes met programeren! Ik hoor graag hoe ik kan helpen.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Als je hem al had geinstalleerd dan gaat hij niet op een of andere manier verdwijnen; hij blijft geinstalleerd. Maar eenmaal verwijderd, dan kun je hem niet meer installeren, hij is namelijk uit de repo verwijderd.
|
|
|||
|
|||
sorry als het een beetje opdringerig overkomt. maar weet je ongeveer wanneer SP3 weer te downloaden valt?
|
|
|||
|
|||
nog geen oplossingen voor winterboard die niets opslaat&respringt zodat er een nieuwe thema komt?(A)
restore is btw geen optie:$ Laatst gewijzigd door psvpas; 23-07-09 om 00:04. |
|
||||
|
||||
Je moet WinterBoard verwijderen (reboot vereist) > WinterBoard opnieuw installeren (reboot vereist) > klaar.
Als dat niet wil, dan verwijder je ook Mobile Substrate > installeer daarna alles opnieuw. Waarom is restore geen optie trouwens? |
|
|||
|
|||
oow zo makkelijk?
gelijk ff proberen! omdat ik dat gezeik met restoren en backups en herstel backups van itunes zat ebn...die van itunes duren trouwens oook heel erg lang(uur of 3/4) niet gelukt..:s Laatst gewijzigd door psvpas; 27-07-09 om 15:38. |
|
||||
|
||||
Nu er Supreme S is zou je kunnen overwegen om Supreme Preferences 1maalig te kunnen updaten zodat deze werkt voor lagere firmwares dan 3.0 zodat mensen die geen 3.0 draaien er toch profijt van hebben.
|
|
|||
|
|||
Indien dit al behandeld is mijn excuses ik zag niet snel hoe je in dit topic kon zoeken.
Sinds ik de Home-button instellingen van Supreme Preferences gebruik heb ik een probleem. Graag zou ik deze weer op de "default" waarde zetten. Nu is het namelijk zo wanneer ik muziek luister en in een app zit of in mijn browser en ik dubbelklik op mijn home button ik niet meer het vertrouwde kleine ipod schermpje zie. Waarbij je de mogelijkheid naar het volgende nummer te gaan deze op pauze te zetten of het volume in te stellen. Volgens mij heb ik ondertussen alle opties wel zo'n beetje gehad. Echter wanneer mijn telefoon gelockt is en ik dubbelklik op mijn homebutton komt deze op magische wijze wel omhoog. Wie-o-wie kan mij helpen? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Top man, bedankt!
|
|
||||
|
||||
ik heb carrier t-mobile geinstaleerd om het logo van t-mobile logo weer te geven
en toen zag ik de carrier functie van supreme dat je je naam kon neerzetten ff getest maar krijg het niet terug??? |
|
||||
|
||||
Is al vaak genoeg aan bod gekomen in dit topic.
|
Labels |
instellingen, preferences, settings, supreme, winterboard |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
supreme preferences | pieter69 | Jailbreak apps en thema's | 8 | 30-05-11 02:30 |
iPhone: Supreme preferences | syds | Jailbreak | 1 | 25-05-10 00:08 |
Supreme Preferences | milan13 | Archief | 1 | 04-10-09 17:54 |
FW 2.x: Supreme Preferences 1.6.3 | RVPV2009 | Jailbreak [archief] | 1 | 01-05-09 13:38 |
Supreme Preferences 3.0 Beta - Firmware 3.0 - By iMario | iMario | Archief | 15 | 24-04-09 20:44 |
|
|