Supreme Preferences 3.0 - By iMario discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Heel netjes! Ik begin nu een beetje nieuwsgierig te worden naar de release datum Maar 8 iconen in je dock is wel erg veel vind ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Heel netjes! Ik begin nu een beetje nieuwsgierig te worden naar de release datum
Maar 8 iconen in je dock is wel erg veel vind ik maar goed anderen denken er miss anders over... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
8 iconen is veel ja.
Ik ga ook liever voor 4 of 5.
|
||||
|
||||
Misschien dat ik er 6 in de dock zet maar dat is het op z'n hoogst!
|
|
||||
|
||||
hahaha kan je zelf bepalen he magoed ben benieuwd
|
|
||||
|
||||
Ik heb een donatie gedaan! Keep up the good work!
Is het ook al gelukt om meer dan 4 rijen op je Springboard te krijgen, daar zit ik op te wachten. |
|
||||
|
||||
Citaat:
De iPhone heeft standaard 4 rijen. Vijf en zes hadden we, maar het blijkt dat icoontjes dan sloom worden in wiggle-modus. Misschien komt het er alsnog in. Laatst gewijzigd door iMario; 30-06-09 om 22:07. |
|
|||
|
|||
@Imario
Ik heb hem gister gedownload kwam hem tegen en had zoiets van effe checken. Ik vind het echt top. maar effe paar korte vraagjes. Ik wou gisteren effe me nummerhekenning uitzetten waar moet dat dan? Is je Prog ook in het nederlands? Ik hoor het wel. Edit: sorry ik heb denk ik de verkeerde gedownload. Kan dat? dat ik die van 2.0 gedwonload heb in Cydia? Laatst gewijzigd door IphoneMitchell; 01-07-09 om 12:37. |
|
||||
|
||||
De nieuwe is nog niet beschikbaar voor het "gewone" publiek, alleen de beta testers hebben hem nu.
Even wachten dus totdat hij officieel gereleased is.
|
||||
|
||||
Citaat:
Er hoeft dus niet getest te worden, dat is namelijk altijd verkeerd gegaan. |
|
||||
|
||||
Vandaag een donatie gemaakt Ben benieuwd naar de pre-release
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hoi iMario.
Sinds kort de 2G van OS3.0 voorzien. Helaas klachten dat de beller of gebelde persoon niet is te horen. Via allerlei tips er achter gekomen dat dit waarschijnlijk met push functie te maken heeft en deze staat nu uit. Een nieuw probleem is dat je edge wel uit kunt zetten (data overdracht is niet meer mogelijk) maar de telefoon ontvangt nog wel een data ip adres (te zien bij SBsettings), oftewel er is nog wel communicatie over het data kanaal. Ik heb het vermoeden dat dit nog steeds problemen veroorzaakt. Is het voor jou mogelijk in supreme prefs dit protocol volledig te blokken? |
|
||||
|
||||
Mario,
Waar kan ik settings maken zodat ik maar 3x 3 icons in m'n springboard heb ? Zoals jou Springboard eruit ziet in dat andere topic. Tnx |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Supreme Home Screen werkt nog niet. Dock Icon optie moet gewoon werken.
|
|
|||
|
|||
had hier ook problemen met de 3x3 functie..
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
instellingen, preferences, settings, supreme, winterboard |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
supreme preferences | pieter69 | Jailbreak apps en thema's | 8 | 30-05-11 02:30 |
iPhone: Supreme preferences | syds | Jailbreak | 1 | 25-05-10 00:08 |
Supreme Preferences | milan13 | Archief | 1 | 04-10-09 17:54 |
FW 2.x: Supreme Preferences 1.6.3 | RVPV2009 | Jailbreak [archief] | 1 | 01-05-09 13:38 |
Supreme Preferences 3.0 Beta - Firmware 3.0 - By iMario | iMario | Archief | 15 | 24-04-09 20:44 |
|
|