Supreme Preferences 3.0 - By iMario discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Joene De supreme home screen functie bedoel ik he.. is bij mij te vinden onder instelllingen>supreme prefs>mobile substrate.. maar heb het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Maar hij werkt niet, dat heb ik al eerder vermeld.
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Mario misschien dat jij (of iemand anders) een lijstje kan posten met wat wel en niet werkt. Is wel zo handig volgens mij..
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Nieuwe versie (v1b6) is verzonden.
Er zijn 3 nieuwe iconen gemaakt en 2 nieuwe opstartschermen. Helaas zit er geen opstartscherm bij het icoon (wat ik persoonlijk) de mooiste vindt. -Derde komt er later even bij- |
|
||||
|
||||
Heel mooi Icoon. Niet dat de andere lelijk is. Maar ik vind deze mooier.
|
|
||||
|
||||
Ik vind de groene niets eerlijk gezegt.
Vind zelf de 1ste ht beeste bij sp passen, ook als ik naarfe vorrige iconen kijk. Het opstartscherm is erg mooi, maar dan het eerste icoon |
|
||||
|
||||
Mario,
Na de update heb ik problemen met de settings... Wanneer ik naar Instellingen ga... springt dit scherm heel even op en daarna meteen weer weg. (gaat dan terug naar begin screen) Ik heb de instructies in de mail gevolgd.. Wat heb ik fout gedaan ? Of hoe krijg ik het weer ongedaan ? Laatst gewijzigd door T1m; 05-07-09 om 21:39. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Reboot had ik al gedaan,
Heb ook alles nogmaals opnieuw uitgevoerd, maar probleem blijft bestaan. |
|
||||
|
||||
Werkt prima hier, heb je ook eerst alles verwijderd wat iMario in de .doc file omschrijft.
Dus ook de oude files in /Applications/Preferences.app/Dutch.lproj. De oude moet hier ook verwijderd worden vlgs mij, maar mischien kan iMario dit even bevestigen of dit daadwerkelijk ook moet (staat namelijk niet in de omschrijving). P.S. Alleen enige instellingen waren anders dan voorheen. |
|
||||
|
||||
Ja, die oude eerst verwijderen. Maar die .strings kunnen dat niet doen...
|
|
||||
|
||||
Hmmm Vaag...
Had al het oude (zoals in beschrijving) gedaan. Ben nu maar m'n Iphone aant herstellen want krijg het niet voor elkaar het werkende te krijgen.. En heb uiteraard wel m'n Instellingen nodig Hopen dat alles zo weer werkt als voorheen.. Navigon terug zetten duurt alleen erg lang Edit: Herstellen gedaan, daarna nieuwe install, Werkt nu prima ! Laatst gewijzigd door T1m; 05-07-09 om 23:52. |
|
||||
|
||||
Mooi heb dat werkende, alleen krijg Home Screen niet aan de praat,
Heb de settings volgens mij goed staan maar krijg geen 3x3 home screen. Moet ik daar nog iets anders voor aanzetten ? Tnx ! |
|
||||
|
||||
Nee, die zit nog niet in de code. Moet nog geupdate worden voor 3.0.
|
|
||||
|
||||
Als ik de optie Reflected dock selecteer werkt mijn transparent dock niet meer, bekend probleem. Of is er een oplossing hiervoor.
En krijg vandaag ook de melding in Cydia dat er een update is. Niet voor 3.0 dus, maar krijg wel dat eentje te zien op springboard, best irritant. Krijg ik die niet weg? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Hoezo geen opstartscherm met je eerste icon? Die vind ikzelf de mooiste en jij blijkbaar ook..
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Labels |
instellingen, preferences, settings, supreme, winterboard |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
supreme preferences | pieter69 | Jailbreak apps en thema's | 8 | 30-05-11 02:30 |
iPhone: Supreme preferences | syds | Jailbreak | 1 | 25-05-10 00:08 |
Supreme Preferences | milan13 | Archief | 1 | 04-10-09 17:54 |
FW 2.x: Supreme Preferences 1.6.3 | RVPV2009 | Jailbreak [archief] | 1 | 01-05-09 13:38 |
Supreme Preferences 3.0 Beta - Firmware 3.0 - By iMario | iMario | Archief | 15 | 24-04-09 20:44 |
|
|