Supreme Preferences 3.0 - By iMario discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ Supreme Preferences verwijderen via Cydia, daarna SP er weer opzetten zoals iMario heeft beschreven. Via Cydia. NEEEE DUS. Ben nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ben nu constant weer aan het booten. Hopelijk lukt het mij om hem weer aan de praat te krijgen..... EDIT: Kan nog net tussen het booten via SSH in de iPhone komen en heb com.iMario.SupremePreferences.plist terug kunnen plaatsen waarna hij gelukkig weer opstarten. Maar heeft toch een half uur ge-reboot. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
heb nu alles erop gezet via de handleiding..
telefoon blijft in een reboot hangen lijkt het. eerst zwart scherm, dan weer even het springboard met het draaiende radje zegmaar.. dan weer zwart.. dan weer apple logo met draaiende schijf? duurt het altijd lang of? edit: blijft mara doorgaan.. nu tussen zwart scherm, en apple scherm met draaiende schijf. dan flitst hij even uit/aan en dan begint het weer opnieuw! Laatst gewijzigd door Joene; 07-07-09 om 23:34. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
jawel? stond in post van Timmeh?
edit: de 3 files van sp weer verwijderd en phone doet het weer.. maar hoe krijg ik nu SP3.0 erop? |
|
||||
|
||||
Citaat:
(staat in de eerste post van deze discussie)
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
maakt het iets uit hoe groot die donatie is?
hij zal nog wel niet online zijn geweest sinds ik de donatie heb geplaats.. jammer, maarja, ik wacht wel (A) |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik had vanmiddag problemen met de mail dat hij niks naar de 2e groep wou versturen, kreeg wel bericht van mensen dat ze hem hadden ontvangen. Als je nog niks binnen hebt, stuur dan even je e-mail adres door naar mij in een PM op iPhoneclub. Citaat:
Citaat:
Citaat:
NOGMAALS: INSTALLEER DE HUIDIGE VERSIE NIET IN CYDIA OP FIRMWARE 3.0! Kans op restore is namelijk aanwezig!
|
|||
|
|||
Ik kan niet wachten op de final van Supreme Preferences. Ik zal dan ook zeker me donatie doen. Voor nu wil ik nog even wachten.. Me phone is me best heilig en wil dus even wachten tot alles 100% is
|
|
||||
|
||||
Citaat:
DIT DUS NIET DOEN. Hierdoor krijg je een iPhone die continue blijft booten. Kon nog net tussen de reboots door com.iMario.SupremePreferences.plist via SSH terug plaatsen. Waarna hij dus weer opstarte. |
|
||||
|
||||
ik heb SP 2.0 deinstalleerd maar per ongeluk reflective dock aangelaten en nu blijft de dock + dat nog aan. Kan ik dat verwijderen ergens in winSCP? of via een omweg want de oude SP kan ik niet meer installeren
edit, laat maar heb al hersteld 2edit, hij blijft reflective met een aangepaste dock ? iemand? Laatst gewijzigd door kuotje; 08-07-09 om 19:03. |
|
|||
|
|||
ik heb dus éérst de oude SP ( de 2.x) verwijderd via Cydia.. toen een respring en daarná pas het stappenplan voor de installatie van 3.0 gevolgd ,maar toch blijft hij in een reboot hangen?
|
|
||||
|
||||
Hier vermeldde ik mijn probleem met Cydia.
Ondertussen heeft Cydia SP iTouch en Winterboard toch kunnen installeren. Ze werkten alleen niet... Uiteindelijk heeft SP iTouch het gewonnen van Cydia (maar Winterboard zelf niet; ik kan geen eigen achtergrond instellen, ...), en er is ondertussen al een update uitgekomen voor SPiT. Maar ik kan hem niet installeren, ik krijg steeds dit: Misschien dat iMario de oorzaak hiervan kent? Of betekent dit gewoon dat de update enkel compatiebel is met een lagere FW dan 3.0?
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Het werkt precies wel goed hé.
|
|
|||
|
|||
Er staat duidelijk:
Depends iPhone Firmware < 3.0 en niet iPhone Firmware <= 3.0 maw kleiner dan 3.0 dus 3.0 zelf niet.... als er <=3.0 kleiner of gelijk aan 3.0 firmware Maw lijkt me dus niet compatible nee... |
|
||||
|
||||
Citaat:
voor 3.0 moet je doneren en dan stuurt iMario em naar jou. *** imario het is al gelukt met de reflective dock. |
|
||||
|
||||
Ik heb een donatie gedaan, en alles op gevolgd maar krijg het niet werkend
|
|
||||
|
||||
Citaat:
@ De rest Over de huidige versie in Cydia heb ik nu al genoeg gewaarschuwd, neem dan maar eens de moeite om te gaan lezen. |
|
|||
|
|||
Kan iemand mij in vredesnaam vertellen hoe ik een .deb bestand moet installeren? Ik loop al uren te ...... Maar krijg het niet voor elkaar...
|
|
|||
|
|||
Via ssh kopieer je de files naar de root van je iphone, zodra je dat hebt gedaan open je terminal (op je mac) of cmd op je windows pc.
tik je in: ssh root@<iphonesipadres> (dan word er een wachtwoord gevraagd, meestal is dit " alpine " .) dan tik je in "dpkg -i SupremePreferences3.0_1b8.deb" daarna sluit je terminal/cmd en open je WinterBoard op je iphone, selecteer je Supreme Preferences, en na de respring werkt hij. \\ Dutchstar |
Labels |
instellingen, preferences, settings, supreme, winterboard |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
supreme preferences | pieter69 | Jailbreak apps en thema's | 8 | 30-05-11 02:30 |
iPhone: Supreme preferences | syds | Jailbreak | 1 | 25-05-10 00:08 |
Supreme Preferences | milan13 | Archief | 1 | 04-10-09 17:54 |
FW 2.x: Supreme Preferences 1.6.3 | RVPV2009 | Jailbreak [archief] | 1 | 01-05-09 13:38 |
Supreme Preferences 3.0 Beta - Firmware 3.0 - By iMario | iMario | Archief | 15 | 24-04-09 20:44 |
|
|