Supreme Preferences 3.0 - By iMario discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Donatie gemaakt, Nu maar wachten op een email !...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Donatie gemaakt, Nu maar wachten op een email !
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
in een eerder voorbeel 2 paginas terug waar een screenshot van een dock gemaakt werd zag ik 6 icons beneden staan! als ik die optie aanvink in SP en ik wil een incon er tussen slepen zijn ineens alle icons weg op me grijze balk! iemand zelfde ervaring?
|
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk 5-icon dock de-activeren in "SBsettings/Mobile Substrate Addons".
|
|
||||
|
||||
Five Icon Dock niet tegelijkertijd gebruiken met Supreme Preferences.
|
|||
|
|||
inderdaad was 5 icons dock het probleem.... en inderdaad heb ik nu 5 icons op me dock alleen ben ik ook de 5 icons naast elkaar op me springboard kwijt ?! das wel jammer valt dat niet in te bouwen imario?
Laatst gewijzigd door garth; 12-07-09 om 02:14. |
|
||||
|
||||
Five-Column SpringBoard?
Five Icon Rows zit er al wel in - alleen het Home screen wordt daar erg traag van. Dus denk niet dat dit in de release versie komt. |
|
||||
|
||||
Zo jammer dat Five-Column SpringBoard niet werkt, is er geen work around?
|
|
|||
|
|||
hmm 5 column springboard werkte wel voordat ik five icon dock eraf haalde! !?!
|
|
||||
|
||||
Kijk post #1 UPDATE 5.
|
|
||||
|
||||
Yeay!? Bijna in Cydia!
|
|
||||
|
||||
Ik ben benieuwd!
|
|||
|
|||
Supreme preference zonder winterboard?
Hoi,
Ik vraag me af of het niet mogenlijk is om supreme prefs te laten werken zonder winterboard? Misschien via preferenceloader? Ik merk dat wintedboard mijn iphone erg vertraagd, en zou dus graag dit omzijlen. |
|
||||
|
||||
Kan volgens mij wel. Maar zou niet weten hoe...
|
|
||||
|
||||
Blijf het via WinterBoard doen, PreferenceLoader is daar niet handig voor.
|
|
||||
|
||||
Kleine updates zullen snel volgen, met bijvoorbeeld een nieuw icoon alternatief:
|
|
|||
|
|||
Is er al een datum bekend, ik kan ECHT NIET zonder Een ieder die hiermee te maken heeft heeft /gehad... enorm bedankt voor deze top aanvulling.
|
|
||||
|
||||
Ligt nu niet in mijn handen, he.
|
|
|||
|
|||
Iknow, maar hoe gaat dit precies in zijn werk, moet dit ook een soort keuring ondergaan. Wat is normaal gesproken de wachttijd hiervan doorgaans?
|
|
||||
|
||||
Als ik me niet vergis doen ze daar wat checks op en geven ze het een digi signature dan. En volgens mij slapen ze daar vandaag
|
|
|||
|
|||
Ze moeten nie slapen, maar er aan werken.....
|
Labels |
instellingen, preferences, settings, supreme, winterboard |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
supreme preferences | pieter69 | Jailbreak apps en thema's | 8 | 30-05-11 02:30 |
iPhone: Supreme preferences | syds | Jailbreak | 1 | 25-05-10 00:08 |
Supreme Preferences | milan13 | Archief | 1 | 04-10-09 17:54 |
FW 2.x: Supreme Preferences 1.6.3 | RVPV2009 | Jailbreak [archief] | 1 | 01-05-09 13:38 |
Supreme Preferences 3.0 Beta - Firmware 3.0 - By iMario | iMario | Archief | 15 | 24-04-09 20:44 |
|
|