Supreme Preferences 3.0 - By iMario discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) misschien domme vraagmaar ik zag het nergens terug in dit topic.. hoe krijg ik icoontjes terug vanuit app reveal?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
misschien domme vraagmaar ik zag het nergens terug in dit topic..
hoe krijg ik icoontjes terug vanuit app reveal? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Nieuwe manier van installeren
Top,
werkt super! Bestandje kopieren, cmd uitvoeren en gaan! Werkt erg goed. iMario bedankt! Nog een vraagje, weet iemand of ik het icoontje van SP3.0 kan aanpassen? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Een combinatie van thema's, en daar over heen hele hoop eigen klus werk.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Is SP 3.0 Nederlands of een mogelijkheid om Nederlands in te stellen. En zit er een handleiding bij wat alles is want heb bij 2.0 paar onbekende features gezien waarvan ik dacht wat kan ik ermee? Gr.
|
|
||||
|
||||
Is alleen in het engels.
|
|
|||
|
|||
je kan ze natuurlijk zelf vertalen
|
|
||||
|
||||
Thanx iMario het werkt nu wel, ik was vergeten het in WB aan te vinken, lekker slim he!
|
|
||||
|
||||
HiHi kheb op het internet het nieuwe icoontje weten op te snuffelen... Heb ik nou als Prefs icoon
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Staat ook gewoon hier als mijn profiel avatar... |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
hoe/waarmee open ik nu die .deb file?
ik gebruik DiskAid om hem op de iphone te zetten . edit: Na wat google, met winSCP allemaal gelukt.. Laatst gewijzigd door Joene; 10-07-09 om 00:58. |
|
|||
|
|||
Mario,
tot zoverre heb ik nog geen problemen ondervonden met Supreme Preferences 3.0, en werkt het als een zonnetje. Vandaag liep ik alleen beetje te klieren met die statusbar waarin je dan je netwerknaam kunt veranderen naar een custom. Maar nadat je het "custom" field leeg laat, blijft je statusbar ook leeg, en zet hij deze niet terug naar hoe het oorspronkelijk was. Zelf niet na uitschakelen binnen WinterBoard, respring/reboot(s). Is er een mogelijkheid om weer de originele terug te krijgen, zonder een complete restore/herinstallatie van? Tot zover puik werk, en ga zo door! // Dutchstar |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb het er ook meteen weer afgehaald |
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor de rest werkte het erg goed, alleen dat het carrierlogo niet teruggezet kon worden naar het oude. Maar MakeItMine heeft daat weer vakkundig opgelost. \\ Dutchstar |
Labels |
instellingen, preferences, settings, supreme, winterboard |
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
supreme preferences | pieter69 | Jailbreak apps en thema's | 8 | 30-05-11 02:30 |
iPhone: Supreme preferences | syds | Jailbreak | 1 | 25-05-10 00:08 |
Supreme Preferences | milan13 | Archief | 1 | 04-10-09 17:54 |
FW 2.x: Supreme Preferences 1.6.3 | RVPV2009 | Jailbreak [archief] | 1 | 01-05-09 13:38 |
Supreme Preferences 3.0 Beta - Firmware 3.0 - By iMario | iMario | Archief | 15 | 24-04-09 20:44 |
|
|