Supreme Preferences 3.0 - By iMario discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Rasz Mag ik vragen waarom je in de instellingen een application launcher doet? Dit kan toch gewoon vanuit je springboard, nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Je hoeft het niet te gebruiken.
Game Center ID ORIONSFKNBELT Laatst gewijzigd door iMario; 24-05-09 om 15:28. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Verder heb ik geen ideeën meer . Het is nu wachten wat Firmware 3.0 voor leuks brengt.
|
|
||||
|
||||
Een optie om de Lockscreen 'disappear' timeout te veranderen?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Wanneer komt 2.3 uit?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ach, maakt niet uit Jij bent degene die er vrijwillig tijd in steekt
|
|
|||
|
|||
Springboard SP
He Mario,
Ik heb ook je SP in gebruik ik snap er nog niet veel van maar gaande weg leer ik het wel. En ik blijf deze post volgen zodat ook ik het snap haha. Nu heb ik het in gebruik maar nu komen er bij mijn Icoontjes op m`n springboard rare tekens te staan ik kon niet zo snel terug vinden want die dingen betekenen en ik vind ze eerlijk gezegd vrij irritant. Hierbij een foto van mijn springboard let op de icoontjes van Safari,Telefoon,Mail en Ipod. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Is ook al een draadje over... |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
2.3 voor iPhone changelog:
Code:
- Texting changes. - Added a new Recent Messages and Lines of Preview option to Mail, Calendars. - Merged Auto-Dim and Auto-Lock settings into one tab, in System. - Changed Important Notes and added new ones. - Changed Credits. - Donate option added in About. - Minor changes in Status Bar. - Minor changes in Restrictions. - Added a website launcher in Home. - Added some applications to Home Button in Home. - Added respring option in both Home and Mobile Substrate. iPod touch versie ben ik nog mee bezig. Laatst gewijzigd door iMario; 28-05-09 om 21:49. |
|
||||
|
||||
Optie om je Restrictions (Beperkingen) wachtwoord aan te passen:
|
|
||||
|
||||
Kleine Status Bar wijzigingen + carrier/provider shortcuts (kun je evt. snel naar origineel herstellen)
Alle providers staan er bij: |
|
||||
|
||||
Update is gisteravond (laat) verstuurd naar ModMyi.
|
|
||||
|
||||
Heb (ooit) eens een aanpassing gedaan bij status bar- fake time - shortcuts. Sindsdien komt het nette Supreme Preferences loading scherm niet meer tevoorschijn als ik het opstart.
Hoe krijg ik het terug? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb je een keer MacSergey Preferences geinstalleerd of zo? |
Labels |
instellingen, preferences, settings, supreme, winterboard |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
supreme preferences | pieter69 | Jailbreak apps en thema's | 8 | 30-05-11 02:30 |
iPhone: Supreme preferences | syds | Jailbreak | 1 | 25-05-10 00:08 |
Supreme Preferences | milan13 | Archief | 1 | 04-10-09 17:54 |
FW 2.x: Supreme Preferences 1.6.3 | RVPV2009 | Jailbreak [archief] | 1 | 01-05-09 13:38 |
Supreme Preferences 3.0 Beta - Firmware 3.0 - By iMario | iMario | Archief | 15 | 24-04-09 20:44 |
|
|