Supreme Preferences 3.0 - By iMario discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) iMario, heb jij misschien een .PSD (photoshop format, zodat ik tekst kan veranderen) file van het supreme preference opstartscherm? Ik wil graag van zulke files ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iMario, heb jij misschien een .PSD (photoshop format, zodat ik tekst kan veranderen) file van het supreme preference opstartscherm?
Ik wil graag van zulke files voor meer apps hebben, en vind die van Supreme Preferences erg mooi. Laatst gewijzigd door francebramie; 07-06-09 om 10:29. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Heb ik ja, maar ga ik niet delen.
|
||||
|
||||
Ok jammer dan.
Ook niet alleen de tekst? |
|
||||
|
||||
Maak t gewoon zelf, is een stuk leuker en na afloop kan je ook met trots zeggen dat jij t hebt gemaakt.
Om die ingedrukte tekst te krijgen kan je deze tutorial gebruiken.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Tester nog nodig???? Ik heb 2.2
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
hmmmmmm,
|
|
||||
|
||||
Mobile Substrate tweaks ''Disable App Movement'' (zat er nog niet in trouwens) en ''Prevent App Deletion'' zijn samengevoegd in één optie, genaamd ''Secure Home Screen.'' Met deze optie kun je dus je Home Screen beveiligen. Verplaatsen en verwijderen van applicaties wordt hiermee onmogelijk gemaakt:
Hier kun je zien dat de icoontjes nog wel trillen, maar niet verwijderd en verplaatst kunnen worden. (kijk BeejiveIM (geen kruisje) en kijk Tweetie (ingedrukt maar kan niet verplaatst worden)) *Dit word ook allemaal wel geupdate voor 3.0, so don't worry* Laatst gewijzigd door iMario; 11-06-09 om 01:13. |
|
||||
|
||||
Wist niet dat er een maximaal aantal karakters zat in een plist bestandje. Blijkt dat het maar tot 10kb gaat. Dit is dus de Home sectie van Supreme Preferences 3.0, meer kan er niet bij. (er zitten ook heel wat opties in)
|
|
||||
|
||||
Wat is de home sectie
|
||||
|
||||
Zit supreme homescreen er nog in?
En werkt die ook met 3.0. Dat os namelijk iets dat ik graag in 3.0 wil houden |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Alles wat er in zat blijft er inzitten, er komt alleen maar meer bij. Laatst gewijzigd door iMario; 13-06-09 om 18:58. |
|
||||
|
||||
Ok, mooi zo!
|
|
||||
|
||||
Supreme Preferences 3.0!
Voor Firmware 3.0. Voor iPhone & iPod touch. Nieuwe features. Nieuwe graphics. ''Supreme Preferences 3.0 gaat meer dan 100 opties tellen!'' Aantal screenshots (kan afwijken van de release versie) iPhone | iPod touch *Screenshots later. Photobucket werkt momenteel niet mee.* |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Aantal screenshots (kan afwijken van de uiteindelijke release versie) :
iPhone | iPod touch |
|
||||
|
||||
Ziet er erg goed uit!
Ben ook benieuwd naar je nieuwe icon |
|
|||
|
|||
Imario, is het mogelijk om het met supreme sup. Het batterij percentage te laten komen naast het baterij icoon? Het zou fantastisch zijn
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
instellingen, preferences, settings, supreme, winterboard |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
supreme preferences | pieter69 | Jailbreak apps en thema's | 8 | 30-05-11 02:30 |
iPhone: Supreme preferences | syds | Jailbreak | 1 | 25-05-10 00:08 |
Supreme Preferences | milan13 | Archief | 1 | 04-10-09 17:54 |
FW 2.x: Supreme Preferences 1.6.3 | RVPV2009 | Jailbreak [archief] | 1 | 01-05-09 13:38 |
Supreme Preferences 3.0 Beta - Firmware 3.0 - By iMario | iMario | Archief | 15 | 24-04-09 20:44 |
|
|