Supreme Preferences 3.0 - By iMario discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft Optie zit er al in op z'n laatste afbeelding. Dat had ik gezien maar ik gaat het batterij icoon zelf ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Kan niks zekers zeggen over de batterij percentage. Batterij zal ''denk'' ik wel verdwijnen, maar je kan die batterij percentage png's wel photoshoppen, kijk hier (#1045).
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Als 3.0 eenmaal te jailbreaken is, is dat percentage naast je batterij logo wel degelijk mogelijk door 1 plist aan te passen heb ik ergens gelezen....
|
||||
|
||||
Is het ook. Moet alleen zien of dat niet uit 2 keys bestaat, dus het percentage tekentje zelf (%) en de level (0-100).
|
|
||||
|
||||
Ik probeerde ff m'n bron op te zoeken, maar weet niet waar ik het gelaten heb, het was ergens in een topic hier, maar kan het niet meer vinden...
En over die keys, dat weet jij vast beter als ik ;-) Laatst gewijzigd door Chrisl; 16-06-09 om 22:09. |
|
||||
|
||||
Ik ben benieuwd naar de SP 3.0, Alleen nog maar even wachten op QuickPWN voor windows
|
|
||||
|
||||
@imario, ik kan vrijwel met zekerheid zeggen dat het percentage naast de batterij op precies dezelfde manier gaat als de oude numeric battery (dit, omdat het bij een update meekomt)
|
|
||||
|
||||
Ben nu al deels begonnen aan Supreme Preferences 3.0. Heb het draaiend op firmware 3.0 met WinterBoard.
Batterij percentage zit er gewoon in (je krijgt 100% links van je batterij te staan) Er komt nog meer bij. Morgen meer info... |
|
||||
|
||||
Mooi voor de percentage, bij de update is het zo bij mij geworden. Vond het wel leuk
|
|
|||
|
|||
Wow super, straks even jailbreaken dan!
|
|
||||
|
||||
Als je 2.2.1 op 3.0 gebruikt staat alleen algemeen en ipod nog maar in instellingen. Als je hem in Wintervoard uitzet is het weer normaal.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
misschien een domme vraag , wordt er ook iets gedaan (als het kan tenminste) met MMS voor de 2G ?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Daarvoor heb je toch swirlymms. En dit is trouwens de verkeerde topic daarvoor. |
|
||||
|
||||
Swirly werkt nog niet op 3.0.....
En die asBattery is enkel voor de 3G???? Das niet helemaal waar, er staat "only tested with iPhone 3G". Kan dus wel werken maar heb geen internet meer, dus kan het ook niet testen. |
|
|||
|
|||
Ik weet dat S.homescreen er al een tijdje is en ik het ook al de hele tijd gebruik.Is er een mogelijkheid om de layout wat app's betreft vast te zetten zodat deze niet meer verandert a.g.v. een installatie van een app. of terugkeren uit safe mode.
Ik heb inmiddels mijn springboard al een x of 7 opnieuw ingedeeld. |
|
|||
|
|||
Toolbar verdwijnt
Hai,
Kan het kloppen dat de toolbar volledig verdwijnt na het installeren van supreme prefs. Ik heb het geïnstalleerd via Cydia. alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Supreme prefs 2.x doen het niet op 3.0, hoop voor je dat je het weer kan deinstalleren.... Je moet ff wachten tot de nieuwe 3.0 prefs uitkomen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Tevens heb ik een nieuwe optie ''Supreme Home Security'' gemaakt die het verwijderen en verplaatsen van applicaties tegenhoudt. Dit is neem ik aan ook meteen hetgene wat je bedoelt? Snap niet wat je bedoelt... |
Labels |
instellingen, preferences, settings, supreme, winterboard |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
supreme preferences | pieter69 | Jailbreak apps en thema's | 8 | 30-05-11 02:30 |
iPhone: Supreme preferences | syds | Jailbreak | 1 | 25-05-10 00:08 |
Supreme Preferences | milan13 | Archief | 1 | 04-10-09 17:54 |
FW 2.x: Supreme Preferences 1.6.3 | RVPV2009 | Jailbreak [archief] | 1 | 01-05-09 13:38 |
Supreme Preferences 3.0 Beta - Firmware 3.0 - By iMario | iMario | Archief | 15 | 24-04-09 20:44 |
|
|