Supreme Preferences 3.0 - By iMario discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Aaah! Heb net mijn iphone moeten reseten omdat ik niet meer kom bellen smsen mailen niets vd standaard apps liet ie nog zien. (op Safari ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Aaah!
Heb net mijn iphone moeten reseten omdat ik niet meer kom bellen smsen mailen niets vd standaard apps liet ie nog zien. (op Safari en Youtube na dan ) Ze stonden niet gehide ofzo. Dit kwam doordat ik SP delete en daarna meteen weer instaleerde. Terweil je moet wachten (dus als Cydia klaar is) drukte een vriend van me op de home knop. En sloot Cydia af, ik kreeg een verkleinde achtergrond, Iphone gind in safe mode, De apps die ik heb genoemd waren weg. Moet ik nou die vriend van me de schuld geven of SP? Als het SP is is het dan verstandig als ik deze nogmaals instaleer. Voor de gene die het willen weten wat ik onlangs heb geinstaleerd. - geen idee -.- |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Herstart je iphone eens en kijk nog eens. Anders instaleer SP eens opnieuw
|
|
||||
|
||||
Ik heb hier ook last van gehad, je hebt waarschijnlijk de beta verwijderd. En daarna 2.0 erop gezet. Ik heb hersteld, daarna nergens meer last van gehad!
|
|
||||
|
||||
heb beiden al gedaan. No suc6. Ben nu al bijna klaar met de jailbreak. Morgen onder de lessen lekker downloaden van de zooi die ik nu niet meer heb Heb er morgen toch 8 (A)
*lacht kwaadaardig* eerst zorgen dat SBSettings eropkomen en dat mijn scherm niet meer uit gaat. Dan komt alles goed. PS: Ik installeer nooooit meer een of andere beta -.- |
|
||||
|
||||
Supreme Preferences 2.0 via ModMyi verwijderd geen apps. En BETA versies zijn altijd op eigen risico's, net als alle anders jailbreak apps trouwens.
|
||||
|
||||
Weet ik (A)
Ik meld het gewoon even hier. Want daar is dit forum toch voor? Ben nu even de dingen aan het downloaden die ik het meest gebruikte. Winterboard, SP,SBS (+plugins). Dalijk even nog wat repo's toevoegen... En wat thema's voor in winterboard... |
|
|||
|
|||
Mario, klopt het dat transterent dock uit winterboard niet werkt icm reflective dock icons van SP. Of doe ik iets fout.
|
|
||||
|
||||
zet transprante dock noven sp in winterboard
|
|
||||
|
||||
Lees Important Notes in About, dan weet je hoe die Reflective Dock Icons van Supreme Preferences werken.
|
|
|||
|
|||
Ja nu werkt het. Stom dat ik dat niet eerder heb gezien had dat eerder wel gelezen maar verder niet meer bij stil gestaan.
Btw knap werk mario! |
|
||||
|
||||
Mario, er ijzn nu slechts 9 icoontjes per blad (normaal) maar het instellingen icoonje is verdwenen (niet normaal) zodat ik het niet meer normaal kan zetten! wat nu?
|
||||
|
||||
Citaat:
Je moet op je iphone in /User/Preferences ff de juiste plist vinden (die van SP dus) en daarin SupremeHomescreen van true naar false zetten |
|
||||
|
||||
Citaat:
Die optie staat gewoon in Supreme Preferences > Mobile Substrate. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ok, maar ook mijn cydia en winterboard icoon zijn weg...
Edit: iTunes is hem nu aan het restoren. Maar hoe is dit eigenlijk mogelijk? Je kan toch in feite niet veel meer doen met je apparaat zonder instellingen en cydia? De App Store is trouwens ook verdwenen... Laatst gewijzigd door Bordyl; 16-05-09 om 10:25. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
2.1 voor de iPhone is gisteren ook al verstuurd, werk ondertussen aan versie 2.2 voor de iPhone-versie.
De iPod touch versie pas ik later aan. Menu 2.1: Home gedeelte in 2.2: Laatst gewijzigd door iMario; 16-05-09 om 16:51. |
|
||||
|
||||
Ziezo, ipod gerestored
Maar van dat knopje in mobile substrate blijf ik maar best af nu... Ik vind persoonlijk dat er niet zó veel meer te bieden valt bij de SP van de iPod Touch. |
|
|||
|
|||
ik heb na de upgrade geen icon labels meer. Iemand enig idee?
|
Labels |
instellingen, preferences, settings, supreme, winterboard |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
supreme preferences | pieter69 | Jailbreak apps en thema's | 8 | 30-05-11 02:30 |
iPhone: Supreme preferences | syds | Jailbreak | 1 | 25-05-10 00:08 |
Supreme Preferences | milan13 | Archief | 1 | 04-10-09 17:54 |
FW 2.x: Supreme Preferences 1.6.3 | RVPV2009 | Jailbreak [archief] | 1 | 01-05-09 13:38 |
Supreme Preferences 3.0 Beta - Firmware 3.0 - By iMario | iMario | Archief | 15 | 24-04-09 20:44 |
|
|