Supreme Preferences 3.0 - By iMario discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Jep heb ik al gedaan...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jep heb ik al gedaan
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Opnieuw geinstaleerd maar doet het nog steeds niet, iPhone gereboot.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Misschien dat iMario nog iets weet... Anders zou ik denken dat je je iPhone zal moeten herstellen. Succes! En laat nog even weten als je erachter komt wat het is. |
|
||||
|
||||
Wat zijn echt "must do" tweaks in Supreme Preferences 2.0? of te wel, welke switches moet ik aanzetten?
|
|
||||
|
||||
Ik heb ook een conflict gekregen, genegeerd (stom natuurlijk). Maar niks meer aan te doen. Heb nu bijna geen van de standaard icoontjes meer..
Ik moet m herstellen.. kan alleen de custom van 2.2.1 niet meer vinden?:S |
|
|||
|
|||
Ik heb dus exact hetzelfde probleem als Kevin... Als ik Mail/calender aanklik en ik scroll naar beneden, dan crasht SP en zit ik weer op mijn homescreen :-( Ik hoop dat iMario hulp kan bieden, want ik had dus deze bug ook al in 1.6.3 en hoopte dat v2 dit zou oplossen...
|
|
||||
|
||||
Ik heb zelf het probleem niet, maar je kan wellicht eens proberen om bij SBsettings (onder tab "More" en vervolgens "Extras") de Apple App Killswitch uit te schakelen.
Wellicht dat daar iets verkeerd zit... |
|
|||
|
|||
Die staat bij mij ook uit.
|
|
|||
|
|||
killswitch is bij mij helaas ook niet de boosdoener...
|
|
||||
|
||||
bij mij geen probleem. Maar misschien zie je allee. De touch alleen staan omdat het een update is. Zoek baar supreme preferences en dan is de 1.6 vervangen door 2.0 athans volgens mij. Bij mij was het vanochtend gewoon een update.
|
|
||||
|
||||
Het volgende is inmiddels bekend:
- Supreme Preferences crasht wanneer je in Mail, Calendars gaat (komt door de custom instellingen daar) - Supreme Preferences iTouch werkt niet, het pakket komt niet in WinterBoard te staan (word vandaag gefixt) - Five-Column SpringBoard is vereist bij het gebruiken van Supreme Home Screen (lees hiervoor Important Notes in About) Wat veroorzaakte het probleem?
Game Center ID ORIONSFKNBELT Laatst gewijzigd door iMario; 13-05-09 om 13:37. |
|
||||
|
||||
Ondertussen werk ik ook aan kleine updates. Verwacht geen GROTE waslijsten aan instellingen meer voor Supreme Preferences 2.x. Nieuwe instellingen worden in Supreme Preferences 3.0 toegevoegd.
Er zal nog het e.e.a gefixt worden. Menu update (verwacht dit maar ongeveer binnen een week) Laatst gewijzigd door iMario; 13-05-09 om 14:29. |
|
|||
|
|||
Is er een complete functie omschrijving van dit meesterwerk?
Groeten Marc. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ja? Hoe denk jij dan dat winterboard werkt?
en waarom zou dat een voordeel zijn dan? edit Mario, ik mis het kleine plaatje voor je SP en de plaatjes voor applications, ipod, mobile substrate, status bar, system en about!! Laatst gewijzigd door libia; 13-05-09 om 16:35. |
|
|||
|
|||
Grappig dat er een nieuwe sp itouch is, maar die ik niet zie in winterboard.. Heb daarna sp voor iphone verwijderd en sp voor itouch opnieuw gedownload, werkt ook niet... Iemand die me kan helpen?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Lezen a.u.b. |
Labels |
instellingen, preferences, settings, supreme, winterboard |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
supreme preferences | pieter69 | Jailbreak apps en thema's | 8 | 30-05-11 02:30 |
iPhone: Supreme preferences | syds | Jailbreak | 1 | 25-05-10 00:08 |
Supreme Preferences | milan13 | Archief | 1 | 04-10-09 17:54 |
FW 2.x: Supreme Preferences 1.6.3 | RVPV2009 | Jailbreak [archief] | 1 | 01-05-09 13:38 |
Supreme Preferences 3.0 Beta - Firmware 3.0 - By iMario | iMario | Archief | 15 | 24-04-09 20:44 |
|
|