Supreme Preferences 3.0 - By iMario discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) zo zie je maar weer dat iMario de juiste persoon is voor SP, want hij kijkt wat zijn iphone doet met arendsogen...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
zo zie je maar weer dat iMario de juiste persoon is voor SP, want hij kijkt wat zijn iphone doet met arendsogen
|
|
|
||||
|
||||
Ik moet trouwens mededelen dat Five Icon Rows en First Row Blank niet in de 2.0 release zitten, die zijn nog te buggy.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Is voor mij ook niet zo belangrijk.
Maar waarneer komt ie nou ! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ah, ik dacht dat je hem gisteren al had opgestuurd. Nou maar wachten tot morgen.
Jammer dat five icon rows er niet inzit. Dan maar in mijn thema verwerken. |
|
||||
|
||||
Hij kan vandaag elk moment komen... Supreme Home Screen is trouwens wel mee gereleased.
|
|
||||
|
||||
dat is toch dat je op je homescreen geen blanks meer nodig hebt? Zoja mooi zo!
Dadelijk weer voetballen, gaat de tijd sneller Edit: ik heb een respring gedaan, en zie idd dat applelogo dat inzoomt handige setting omdat ik een andere bootlogo gebruik. Laatst gewijzigd door francebramie; 09-05-09 om 17:45. |
|
||||
|
||||
Citaat:
nog (helaas) niets gesignaleerd in Cydia Laatst gewijzigd door Lucien1966; 09-05-09 om 18:42. |
|
||||
|
||||
Je 1 ste pagina sprinboard.
Maar omdat er tikdverschil is, zal je hem pas vanavond zien. Heb even gekeken en de updates van modmyi ( of zoiets ) zijn pas tussen 20 en 's ochtends tot een uur of 8. |
|
||||
|
||||
Citaat:
ja ik had al rekening gehouden met tijdfsverschil, maar wist niet hoeveel....nu maar hopen dat ze er om 20 uur (onze tijd) al erop zetten |
|
||||
|
||||
Volgens mij kan je dat niet zelf regelen. Je krijgt dan het volgende:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Home Screen is btw het SpringBoard. Apple noemt het ook gewoon Home Screen hoor, alleen in het systeem zelf word het SpringBoard genoemd. |
|
||||
|
||||
Ok. Want op sommige sites zeggen ze home screen als 1ste pagina en andere weer: Springboard = Home Screen
Laatst gewijzigd door francebramie; 09-05-09 om 19:50. |
|
||||
|
||||
Summerboard is de voorloper van WinterBoard... Heeft volgens mij niet zoveel met Springboard / Homescreen te maken...
|
|
||||
|
||||
Ik bedoelde ook Springboard.
|
|
|||
|
|||
Ik zie versie 2 nog niet in cydia staan hoor
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik kan het niet testen voor je, heb tijdelijk geen Wi-Fi en kan over een week pas weer over 3G. Zal elk moment wel komen, denk ik... |
|
||||
|
||||
Komt morgen denk.
|
Labels |
instellingen, preferences, settings, supreme, winterboard |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
supreme preferences | pieter69 | Jailbreak apps en thema's | 8 | 30-05-11 02:30 |
iPhone: Supreme preferences | syds | Jailbreak | 1 | 25-05-10 00:08 |
Supreme Preferences | milan13 | Archief | 1 | 04-10-09 17:54 |
FW 2.x: Supreme Preferences 1.6.3 | RVPV2009 | Jailbreak [archief] | 1 | 01-05-09 13:38 |
Supreme Preferences 3.0 Beta - Firmware 3.0 - By iMario | iMario | Archief | 15 | 24-04-09 20:44 |
|
|