Supreme Preferences 3.0 - By iMario discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Van alles en nog wat, denk hierbij aan kleine instellingen... Er zit iig genoeg in 2.0. Het is al VEEEEEEL beter dan 1.6.3....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Van alles en nog wat, denk hierbij aan kleine instellingen... Er zit iig genoeg in 2.0. Het is al VEEEEEEL beter dan 1.6.3.
|
|
|
||||
|
||||
WHOEOEEE als dit geen goed nieuws is
|
|
||||
|
||||
Dat zeker!
EDIT: Ik heb nog een vraagje: Als ik SP 2 heb, dan heb ik FCSB Toggle niet meer nodig toch? En iEmoticons, volgens mij had ik daar wat over gelezen, moet ik dat programmatje ook houden? Dat zijn de 2 icoontjes die ik nog niet heb voor in categories Dus het zou mooi zijn als die daarin zouden zitten Laatst gewijzigd door francebramie; 05-05-09 om 21:58. |
|
||||
|
||||
FCSB zit er niet in, alleen FiveIRows. En heb geen idee wat iEmoticons zijn. Als je de Emoji bedoelt; die had je al niet meer nodig dan vanaf SP 1.6.3. Daarmee kun je ze ook al aanzetten.
|
|
|||
|
|||
Kan niet wachten hierop, klinkt allemaal erg goed
|
|
|||
|
|||
Snap er niets van krijg supreme preferences 2.0 nergens gevonden of gedownload. Versie 1.6.3 heb ik wel kunnen vinden maar 2.0 wie kan mij verder helpen?
|
|
||||
|
||||
@ erichvanwijk Ik wil je een tip geven: lees eerst het topic, voor je vragen gaat stellen Dan had je gelezen dat 2.0 deze of volgende week uit gaat komen.
|
|
||||
|
||||
Ja die bedoel ik ja. Maar die moet ik dan over het hoofd hebben gezien.
|
|
||||
|
||||
Kan iemand mij uitleggen waarom ik het programma nergens terug vind als ik het geinstalleerd heb...? (of stel ik nu een hele stomme vraag...?)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is trouwens te vinden in WinterBoard.
|
||||
|
||||
Heb het nu ook voor elkaar gekregen om er een Respring optie bij te zetten.
Supreme Home Screen is niet voor release. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Wat is dat ook alweer ? Toch niet dat je iblank niet meer nodig hebt voor de home page van je springboard of niet?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik vind het SP icoontje in het iWood-Realize thema erg lelijk. Enig idee hoe ik het kan veranderen?
Customize werkt niet, hij geeft de volgende fout: ''Encountered an error copying the files''. Raar. @Lucien, vraag is al meerdere malen gesteld. In de loop van deze week, volgende week dacht ik. |
|
||||
|
||||
Als je een thema gebruikt, zorg dan dat je het thema boven de Supreme Preferences sleept.
Vrijdag/zaterdag rond ik alles af voor SP 2.0 en stuur ik het naar ModMyi. Dan is het maar net hoellang dat duurt, meestal meteen-tot een dag. |
|
||||
|
||||
Citaat:
(dit trouwens niet lullig bedoelt naar iMario toe, was gewoon opnieuw nieuwsgierig) |
|
||||
|
||||
Post je dan een link op het forum, of niet?
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
instellingen, preferences, settings, supreme, winterboard |
Er zijn 17 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 17 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
supreme preferences | pieter69 | Jailbreak apps en thema's | 8 | 30-05-11 02:30 |
iPhone: Supreme preferences | syds | Jailbreak | 1 | 25-05-10 00:08 |
Supreme Preferences | milan13 | Archief | 1 | 04-10-09 17:54 |
FW 2.x: Supreme Preferences 1.6.3 | RVPV2009 | Jailbreak [archief] | 1 | 01-05-09 13:38 |
Supreme Preferences 3.0 Beta - Firmware 3.0 - By iMario | iMario | Archief | 15 | 24-04-09 20:44 |
|
|