Supreme Preferences 3.0 - By iMario discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iMario Geen idee, moet zowiezo de Nederlandse taal nog updaten, want die ligt achter en er zijn mensen bezig met andere ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik kijk er in elk geval naar uit... Keep up the good work... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Nieuwe optie om je iconen uit te zetten. Klein voorbeeldje met iconen uit en labels aan:
|
||||
|
||||
Dit is echt vet ziet er goed uit mario
|
|
|||
|
|||
Kan je de "ontgrendel" tekst hiermee ook veranderen?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Nieuwe Safari opties:
Ben druk aan het testen of het werkt, de font size setting werkt iig. Laatst gewijzigd door iMario; 23-04-09 om 17:58. |
|
|||
|
|||
LEUK! Ben benieuwd.
|
|
||||
|
||||
Update menu:
|
|
||||
|
||||
Kan je met de Mobile Substrate optie je ontgrendel tekst verandere??
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Mijn menu
Kan hem helaas niet met Neutraface releasen. Ik zal er een PSD bij leveren zodat het font makkelijk te veranderen is. |
|
||||
|
||||
Klein overzicht Supreme Preferences 2.0:
(niet alles word getoond) Opstartscherm: Menu (font kan men veranderen met de bijgeleverde PSD, staat standaard op Myriad. Erg mooi font, Apple gebruikt het ook op hun eigen site) SP Applications: SP iPod: SP Mobile Substrate: SP Status Bar: SP System: SP About: Home Button: Restrictions (alle standaard apps + Cydia en Icy) Laatst gewijzigd door iMario; 26-04-09 om 23:48. |
|
||||
|
||||
Is de update dus al uit? Kan ik updaten via Cydia?
|
|
||||
|
||||
Liet alleen zien hoe het er ongeveer voor staat nu, de update is nog niet uit.
Supreme App Reveal is ook gefixt, werkt nu ook met Five-Column SpringBoard. Laatst gewijzigd door iMario; 27-04-09 om 18:42. |
|
||||
|
||||
je bent wel goed bezig zeg
|
|
||||
|
||||
Werk veel samen met Gilo (maker van FiveIRows). FiveIRows is hier ook mooi geimplenteerd in SP:
|
|
||||
|
||||
Nog altijd geen duidelijk antwoord gelezen. Is het reeds beschikbaar in Cydia?
Twijfel er namelijk sterk over of ik zou jailbreaken of niet en dit zou het beslissen echt wel makkelijker maken. |
|
||||
|
||||
Er staat wel een eerdere versie in (1.6.3). 2.0 staat er nog niet in, maar die verschijnt deze week wel...
|
|
||||
|
||||
Ahzo, erg bedankt!
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
instellingen, preferences, settings, supreme, winterboard |
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
supreme preferences | pieter69 | Jailbreak apps en thema's | 8 | 30-05-11 02:30 |
iPhone: Supreme preferences | syds | Jailbreak | 1 | 25-05-10 00:08 |
Supreme Preferences | milan13 | Archief | 1 | 04-10-09 17:54 |
FW 2.x: Supreme Preferences 1.6.3 | RVPV2009 | Jailbreak [archief] | 1 | 01-05-09 13:38 |
Supreme Preferences 3.0 Beta - Firmware 3.0 - By iMario | iMario | Archief | 15 | 24-04-09 20:44 |
|
|