Supreme Preferences 3.0 - By iMario discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door spysical ik kijk er echt naar uit! Misschien winterboard inbouwen? Maar das volgen mij een beetje groot niet? WinterBoard is een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Bluetooth in het eerste scherm.
En verder weet ik nog ff niks..... |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Word de download link nog gerefresht?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ok kom er vanzelf wel achter als het gebeurt nu. Thnx!
|
|
|||
|
|||
Ik snap niet helemaal het nut ervan..
kan je wat voorbeelden geven van dingen die je dan wel kan etc.? Alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Waar snap je het nut niet van? Met de bluetooth optie in het beginscherm zetten zeggen ik gewoon nee tegen, ik kan het wel, het is erg makkelijk om te doen zelfs, maar het heeft in mijn ogen geen nut.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus ik vroeg me af wat voor dingen er worden veranderd met deze "app".. Want dat snap ik dus niet helemaal |
|
||||
|
||||
Heb je het überhaupt al eens uitgeprobeerd? . Je kan zowiezo een stabiele versie vinden in de ModMyi repo, de versie is niet up-to-date, maar wel stabiel. De nieuwste is tijdelijk offline via iFoneguide, omdat er nog te veel bugs waren...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar dan zal ik het morgen maar is uitproberen inderdaad |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Een icoontje voor de Mobile Substrate categorie is ook in de maak. Zal deze post wel updaten als die klaar is. Laatst gewijzigd door iMario; 13-04-09 om 03:06. |
|
||||
|
||||
ziet dr allemaal heelmooi uit imario.
is wel een hoop werk ofniet?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Het ziet er inderdaad heel mooi uit!
Alvast bedankt voor alle moeite iMario! Keep up the good work!! |
|
||||
|
||||
Zit er nog aan te denken de applicatie sectie te veranderen, aangezien er maar 2 opties in iedere app zit... Heb alleen nog geen idee hoe/wat.
Hier het nieuwe menu, met de nieuwe Mobile Substrate categorie (binnenkort ook meer kleine ms tweaks). |
|
||||
|
||||
wanneer kunnen we de release verwachten?
|
|
||||
|
||||
Geen idee, moet zowiezo de Nederlandse taal nog updaten, want die ligt achter en er zijn mensen bezig met andere talen (waaronder: Duits en Noorweegs). En voor een officiële ''non beta'' release kan je geen fouten maken, vind ik. Dus alle kleine bugs en fouten moeten er nog uit.
|
Labels |
instellingen, preferences, settings, supreme, winterboard |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
supreme preferences | pieter69 | Jailbreak apps en thema's | 8 | 30-05-11 02:30 |
iPhone: Supreme preferences | syds | Jailbreak | 1 | 25-05-10 00:08 |
Supreme Preferences | milan13 | Archief | 1 | 04-10-09 17:54 |
FW 2.x: Supreme Preferences 1.6.3 | RVPV2009 | Jailbreak [archief] | 1 | 01-05-09 13:38 |
Supreme Preferences 3.0 Beta - Firmware 3.0 - By iMario | iMario | Archief | 15 | 24-04-09 20:44 |
|
|