Supreme Preferences 3.0 - By iMario discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Okay, grappig! En wat is daar het nut van?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Okay, grappig! En wat is daar het nut van?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Het is een verborgen tweak... Verborgen tweaks zijn er om tevoorschijn te halen. Supreme Preferences is er om verborgen tweaks tevooschijn te halen en compleet uit te breiden.
|
||||
|
||||
Hmm... Goed punt... Hoe ben je eigenlijk achter deze (en alle andere...) tweaks gekomen?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Maar hoe vind je die hidden tweaks dan? Lijkt me niet dat er ergens één bestand is met alle tweaks beschreven... Of begrijp ik het nu heel erg verkeerd?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik ben helemaal niet bekend met touchterm: ssh terminal console, heb het nu wel geinstalleerd, maar weet niet hoe ik het moet instellen, can you help me plzzz??
|
||||
|
||||
Gewoon intypen:
login root ''click enter'' alpine ''click enter'' (bij het intypen van je wachtwoord komen er geen letters, dit is normaal). dpkg -i SupremePreferences.deb ''click enter'' dpkg -i SupremeAppReveal.deb ''click enter'' killall SpringBoard ''click enter'' |
|
||||
|
||||
Nieuwe opties. Dit zijn geen verborgen tweaks, maar zelfgemaakte:
- Friend Safe (je iPhone beschermen tegen gemene vrienden!) - Icon Labels (aan/uit zetten van de icon labels) - Supreme App Reveal (STERK verbeterd! Werkt nu op alles) |
|
||||
|
||||
Citaat:
Laatst gewijzigd door Lucien1966; 05-04-09 om 17:30. |
|
||||
|
||||
Servernaam:
IP van je iPhone Poort: Standaard = 22 |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
root ;-)
Password is alpine, tenzij je deze zelf hebt aangepast. |
|
||||
|
||||
Citaat:
[edit] als ik op SP-->Applicaties-->Mail klik, dan kom ik op mijn springboard terecht, lijkt me niet echt de bedoeling Laatst gewijzigd door Lucien1966; 05-04-09 om 17:50. |
|
||||
|
||||
Vanavond nog bezig om er meer in te zetten! Any requests!? . Kan nu toch van alles en nog wat inmekaar-flanzen . De slider tekst bijvoorbeeld, die ga ik proberen er in te zetten...
Citaat:
De volgende versie komt zeer binnenkort! Hij zal veel stabieler zijn en zal veel meer opties bevatten! Laatst gewijzigd door iMario; 05-04-09 om 19:56. |
|
|||
|
|||
Misschien een dingetje om snel je "slide to unlock" tekst te veranderen??
|
|
||||
|
||||
de slider tekst veranderen zou erg leuk zijn top idee
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Dat word dan allemaal wel duidelijk. Ik release de volgende versie pas als hij hellemaal stabiel is, en dat gaat via de ModMyi repo. Aangezien zij het er nu niet in wouden hebben, omdat niet alles via WinterBoard werkt(e).
|
|
||||
|
||||
ik kijk er echt naar uit!
Misschien winterboard inbouwen? Maar das volgen mij een beetje groot niet? |
Labels |
instellingen, preferences, settings, supreme, winterboard |
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
supreme preferences | pieter69 | Jailbreak apps en thema's | 8 | 30-05-11 02:30 |
iPhone: Supreme preferences | syds | Jailbreak | 1 | 25-05-10 00:08 |
Supreme Preferences | milan13 | Archief | 1 | 04-10-09 17:54 |
FW 2.x: Supreme Preferences 1.6.3 | RVPV2009 | Jailbreak [archief] | 1 | 01-05-09 13:38 |
Supreme Preferences 3.0 Beta - Firmware 3.0 - By iMario | iMario | Archief | 15 | 24-04-09 20:44 |
|
|