Supreme Preferences 3.0 - By iMario discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) T3ring Echt vet Mario....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
T3ring
Echt vet Mario.
|
|
|
|
||||
|
||||
Dat ziet er verdomd goed uit! Gecentreerd toont ook al beter. (ook al gebruik ik het niet )
|
|
||||
|
||||
Ik ben nu even de Supreme Preferences voor iPod touch in elkaar aan het zetten. Als ik Fab1Man zo nog spreek staat het er vandaag nog in! Zowel het iPod touch pakket en het iPhone pakket. Onthoud dat dit een 2.0 beta is, dit heb ik gedaan omdat er mogelijk nog fouten in kunnen zitten. Mochten de Supreme Preferences-gebruikers bugs/fouten vinden, ik hoor het graag!
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik draai nu de Nederlandse versie. Komt er nu 1 versie waar je Engels/Nederlands kunt kiezen? Of heb ik het verkeerd begrepen? |
|
||||
|
||||
De taal veranderd nu gewoon wanneer je de taal veranderd van je iPhone. Lekker makkelijk dus!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Dus de 'oude' Nederlandse versie moet ik verwijderen, en de 2.0 versie erop zetten als die uitkomt? Of kan ik de Nederlandse versie gewoon updaten na 2.0? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Wanneer komt hij ongeveer uit?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
helemaal toppie dit !
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ik heb 3.0 op mijn iPod touch lopen 3G is gejailbreaked.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Wooh! Dat ziet er zeker goed uit... Maar misschien kun je van 'Wetenschappelijke ca' (hier valt de tekst weg) in het Nederlands gewoon 'Wetenschappelijk' maken ;-)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Echt vetjes. Dus een dezer dagen een update van de SP zal de nederlandse automatisch verwijderen en de engelse installeren. Als ik het goed begrijp.
|
|
||||
|
||||
Het word gewoon 1 pakket. Gewoon onder de naam Supreme Preferences. En de taal veranderen doe je gewoon zoals je normaal ook doet met je iPhone.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
instellingen, preferences, settings, supreme, winterboard |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
supreme preferences | pieter69 | Jailbreak apps en thema's | 8 | 30-05-11 02:30 |
iPhone: Supreme preferences | syds | Jailbreak | 1 | 25-05-10 00:08 |
Supreme Preferences | milan13 | Archief | 1 | 04-10-09 17:54 |
FW 2.x: Supreme Preferences 1.6.3 | RVPV2009 | Jailbreak [archief] | 1 | 01-05-09 13:38 |
Supreme Preferences 3.0 Beta - Firmware 3.0 - By iMario | iMario | Archief | 15 | 24-04-09 20:44 |
|
|