Supreme Preferences 3.0 - By iMario discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iMario Of gewoon dit topic blijven checken kan ook, zodra het er in staat word het toch meteen hier gemeld. That's ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
iMario: er zit nog een bugje in die wel vervelend is.
Als je bij instellingen en dan bij Phone kijkt, dan veranderd die gelijk je carriername ook al verander je niets. Als je even op het scherm kijkt en daarna reboot dan is T-mobile veranderd en krijg je dus carriername er te staan, wat niet echt de bedoeling is. Misschien kan je eerst een knopje maken die je om moet zetten zodat daarna pas de naam echt veranderd. Nu moet ik makeitmine weer installeren |
|
||||
|
||||
Dat is allang gefixt... Welke versie heb je er op?
|
|||
|
|||
Dat staat geloof ik nog steeds in 1.6.3 (nu 1.6.4).
Er staat gewoon al iets ingevuld, namelijk carriername. Is deze er in de huidige versie eruit? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb het geïnstalleerd maar ik kan het nergens terug vinden.
Laat maar, al gevonden... Laatst gewijzigd door MeTeeJ; 26-03-09 om 12:56. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb geen idee wat er allemaal veranderd is, ik heb geen updates verstuurd. Het laatste wat ik heb gedaan is toen, naar zowel iFoneguide als ModMyi, een kleine update heb gestuurd zodat die carrier gefixt werd.
|
|
|||
|
|||
Zoals ik al reeds heb gezegd, die changelog zit er niet voor niks in. Lees deze aub, dan weet je wat die update inhoudt.
|
|
||||
|
||||
Sorry voor de vertraging... Hopelijk staat het er vandaag of in het weekend in. Er waren nogal wat kleine en vervelende foutjes namelijk. Ook is er een nieuw opstartscherm in de maak!
|
|
||||
|
||||
Hopelijk vandaag!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Hoop ook vandaag!
Word een mooie update! |
|
||||
|
||||
Voor de iPhone:
Met icoontjes: Zonder icoontjes (met een meer brush-achtig effect) : Voor de iPod touch: Laatst gewijzigd door iMario; 27-03-09 om 19:31. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Wow! Vet gemaakt Mario!
|
|
||||
|
||||
Als ik Fab1Man vandaag nog spreek...
Thanks, maar ze zijn niet gemaakt door mij zelf . De nieuwe Supreme Preferences menu iconen, nieuwe SpringBoard iconen en nieuwe opstartschermen zijn gemaakt door: osirisX. |
|
||||
|
||||
Dan ook mijn complimenten voor OsirisX
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
instellingen, preferences, settings, supreme, winterboard |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
supreme preferences | pieter69 | Jailbreak apps en thema's | 8 | 30-05-11 02:30 |
iPhone: Supreme preferences | syds | Jailbreak | 1 | 25-05-10 00:08 |
Supreme Preferences | milan13 | Archief | 1 | 04-10-09 17:54 |
FW 2.x: Supreme Preferences 1.6.3 | RVPV2009 | Jailbreak [archief] | 1 | 01-05-09 13:38 |
Supreme Preferences 3.0 Beta - Firmware 3.0 - By iMario | iMario | Archief | 15 | 24-04-09 20:44 |
|
|