//

3g Unrestrictor

3g Unrestrictor discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb 3G unrestrictor geupdate van 1.07 naar 2.01, nu kan ik niet meer connecten met mijn slingbox. Meer mensen hier last van? EDIT Fring doet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 25-11-09, 07:37
Admiraal's schermafbeelding
Admiraal Admiraal is offline
• iOS 11.3
• 9.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Uithoorn
Berichten: 152
Standaard

Heb 3G unrestrictor geupdate van 1.07 naar 2.01, nu kan ik niet meer connecten met mijn slingbox. Meer mensen hier last van?

EDIT
Fring doet het ook niet meer. Contact gehad met de ontwikkelaar maar vooralsnog geen oplossing. Ook de oude versie (1.07) van unrestrictor werkt niet meer... Blijkbaar iets overschreven wat niet meer te herstellen is.


Laatst gewijzigd door Admiraal; 26-11-09 om 09:16.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 26-11-09, 11:27
Dayron's schermafbeelding
Dayron Dayron is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 19
Standaard

Ik heb hier precies hetzelfde probleem, hij kan verbinden maar blijft hangen bij optimaliseren. die blijft op 0%.
Zal deze week ook maar ff klagen bij de ontwikelaar, dit is tenslotte waarik 3g unrestrictor voor heb aangeschaft.
  #23  
Oud 26-11-09, 12:26
Admiraal's schermafbeelding
Admiraal Admiraal is offline
• iOS 11.3
• 9.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Uithoorn
Berichten: 152
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dayron Bekijk bericht
Ik heb hier precies hetzelfde probleem, hij kan verbinden maar blijft hangen bij optimaliseren. die blijft op 0%.
Zal deze week ook maar ff klagen bij de ontwikelaar, dit is tenslotte waarik 3g unrestrictor voor heb aangeschaft.
Ja, balen. Precies hetzelfde probleem dus. Ook voipover3g met custom plist werkt niet meer, er is echt iets fout gegaan tijdens de update. Heb met de ontwikkelaar echt van alles geprobeerd. Klaag maar zo snel mogelijk voor er nog meer slachtoffers vallen, hopen dat hij de update er af haalt of hersteld.

Laatst gewijzigd door Michel15; 26-11-09 om 13:39. Reden: pb gestuurd met reden aanpassing
  #24  
Oud 26-11-09, 13:20
Dayron's schermafbeelding
Dayron Dayron is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 19
Standaard

Heb hem zojuist gemaild, wat ik me wel bedenk is dat ik de firmware van mijn slingbox ook heb geupdate, zou hierdoor komen ?
  #25  
Oud 26-11-09, 14:43
Admiraal's schermafbeelding
Admiraal Admiraal is offline
• iOS 11.3
• 9.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Uithoorn
Berichten: 152
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dayron Bekijk bericht
Heb hem zojuist gemaild, wat ik me wel bedenk is dat ik de firmware van mijn slingbox ook heb geupdate, zou hierdoor komen ?
Nee, geloof ik niet. Ik heb mijn slingbox achteraf geupdate, toen had ik het probleem met unrestrictor al.
  #26  
Oud 26-11-09, 22:17
Dayron's schermafbeelding
Dayron Dayron is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 19
Standaard

Nu lees ik op tweakers dat Vodafone een aantal poorten heeft dicht gegooid,
Vodafone: geen sprake van storing met datadiensten | Mobile | Tweakers.net Nieuws
heb jij heel toevallig ook Vodafone ? (hoop het niet)
Had trouwens al antwoord van Crash-x terug gehad, hij gaat me toevoegen aan zijn beta rep zodat ik de laatste versie kan testen.
  #27  
Oud 26-11-09, 22:23
Admiraal's schermafbeelding
Admiraal Admiraal is offline
• iOS 11.3
• 9.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Uithoorn
Berichten: 152
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dayron Bekijk bericht
Nu lees ik op tweakers dat Vodafone een aantal poorten heeft dicht gegooid,
Vodafone: geen sprake van storing met datadiensten | Mobile | Tweakers.net Nieuws
heb jij heel toevallig ook Vodafone ? (hoop het niet)
Had trouwens al antwoord van Crash-x terug gehad, hij gaat me toevoegen aan zijn beta rep zodat ik de laatste versie kan testen.
Hmm, ik heb ook vodafone. Heb net mijn iphone gerestored naar custom 3.1.2. Ik ga het via een andere poort proberen zodra ik alles hersteld heb.

De versie van de beta rep heb ik ook geprobeerd, werkt ook niet. Het blokkeren van voip door vodafone is wel heel aannemelijk met ons probleem, het verklaart in ieder geval waarom Fring niet meer werkt bij mij. Waarschijnlijk is ook de door sling gebruikte poort geblocked.

Laatst gewijzigd door Admiraal; 26-11-09 om 22:28.
  #28  
Oud 27-11-09, 00:06
Dayron's schermafbeelding
Dayron Dayron is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 19
Standaard

Heb zojuist diverse poorten (5009, 5050 ,8080) gebruikt met de laatste beta maar nog steeds zonder resultaat.
Ik zal morgen even de sim van mijn vrouw (kpn) proberen om te kijken of het dan wel werkt, dan weten we precies waar het probleem ligt.
  #29  
Oud 27-11-09, 00:15
Admiraal's schermafbeelding
Admiraal Admiraal is offline
• iOS 11.3
• 9.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Uithoorn
Berichten: 152
Standaard

Poort 5001 (poort gebruikt door slingplayer) is niet geblocked door vodafone, na mijn restore doet slingplayer met 3gunrestrictor 1.07 het weer. Ik ga dus ook niet meer updaten. Poort 5060 (voip) is momenteel wel geblocked. Fring werkt niet meer.
  #30  
Oud 27-11-09, 00:17
Dayron's schermafbeelding
Dayron Dayron is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 19
Standaard

Mysterie opgelost maar dat betekend dat is dus mag restoren voel daar erg weinig voor eigenlijk .
  #31  
Oud 27-11-09, 00:27
Admiraal's schermafbeelding
Admiraal Admiraal is offline
• iOS 11.3
• 9.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Uithoorn
Berichten: 152
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dayron Bekijk bericht
Mysterie opgelost maar dat betekend dat is dus mag restoren voel daar erg weinig voor eigenlijk .
Dat idee had ik ook. Custom met activatie gemaakt, backup (itunes) terug zetten en klaar... Valt wel mee, vergeet niet aptbackup te installeren in cydia. Deze zet al je cydia apps terug, wel zo makkelijk.

EDIT
Tjongejonge, hij vraagt of ik de beta kan draaien, doet ie 't niet meer. Kan ik weer restoren.

EDIT 2: Wacht maar even met restoren, ga nu twijfelen of ik Wi-Fi aan had tijdens het testen van 1.07. Heb 'm namelijk als .deb geinstalleerd. Als ik opnieuw gerestored heb kom ik er op terug.

EDIT 3: Restoren niet nodig, blijkbaar toch Wi-Fi vergeten uit te zetten. Na veel testen ben ik er achter dat het aan vodafone ligt. Heb ook verschillende poorten geprobeerd maar niets werkt. Met T-Mobile sim kaart werkt het wel.


Laatst gewijzigd door Admiraal; 27-11-09 om 20:49.
  #32  
Oud 28-11-09, 15:30
kingster kingster is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Almere
Berichten: 142
Standaard

Vodafone gesproken: Per half november zijn alle voip (Fring) en streaming diensten (Slingplayer) geblokkeerd. Je kunt voor 5,- per maand upgraden naar Blox Internet Totaal..... dit is alleen niet mogelijk met een supersim abo..... is mooi fraai dus

Laatst gewijzigd door kingster; 28-11-09 om 15:45.
  #33  
Oud 28-11-09, 16:04
Admiraal's schermafbeelding
Admiraal Admiraal is offline
• iOS 11.3
• 9.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Uithoorn
Berichten: 152
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kingster Bekijk bericht
Vodafone gesproken: Per half november zijn alle voip (Fring) en streaming diensten (Slingplayer) geblokkeerd. Je kunt voor 5,- per maand upgraden naar Blox Internet Totaal..... dit is alleen niet mogelijk met een supersim abo..... is mooi fraai dus
Hebben ze de blokkade toegegeven dan? Tegen mij zeiden ze dat ze niets geblokkeerd hadden (mag namelijk niet volgens Europese wetgeving) maar dat voip en streamen niet mocht volgens de voorwaarden van zorgeloos internet, wil ik dat wel dan upgraden naar totaal voor 5 euro.

Laatst gewijzigd door Admiraal; 28-11-09 om 16:09.
  #34  
Oud 28-11-09, 16:21
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Lees dit ook maar eens
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #35  
Oud 28-11-09, 16:26
kingster kingster is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Almere
Berichten: 142
Standaard

Ik heb vodafone net gesproken, en ze geven aan dat ze vanaf nu de algemene voorwaarden handhaven en ze inderdaad bepaalde diensten blokkeren. Een oplossing voor mensen met een iPhone Supersim is er niet. Upgraden naar de Internet Totaal Blox is bij dit abonnement niet mogelijk.
  #36  
Oud 30-11-09, 17:25
Admiraal's schermafbeelding
Admiraal Admiraal is offline
• iOS 11.3
• 9.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Uithoorn
Berichten: 152
Standaard

Slingplayer is geen VOIP of SMSoIP dienst dus wederom in gesprek met vodafone. Slingplayer hoort niet geblocked te zijn. Ze vragen me te testen met web.vodafone.nl (zakelijk account, zorgeloos totaal?). Gedaan en dat werkt wel. Ligt het dan aan vodafone live? Met een (demo) versie van slingplayer op een n95 icm vodafone live werkt 't wel?! Wordt vervolgd...

EDIT
De ontwikkelaar van 3gUnrestrictor is blij dat het niet aan zijn app ligt.


Laatst gewijzigd door Admiraal; 01-12-09 om 19:20.
  #37  
Oud 01-12-09, 10:48
kingster kingster is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Almere
Berichten: 142
Standaard

Ik ben erg benieuwd naar de ontwikkelingen. De informatie van vodafone is regelmatig erg tegenstrijdig. Ook wel begrijpelijk, want de eerste lijn weet niet alles (maar denkt dat af en toe wel).

Overigens lees ik ook dat direct voip verkeer is afgesloten maar dat applicaties zoals fring gewoon moeten werken. Bij mij is dit ook niet zo. Fring kan gewoon niet connecten. Hoe is dit bij jullie?

ps: mod. dit wordt een erg offtoppic onderwerp

Laatst gewijzigd door kingster; 01-12-09 om 11:00.
  #38  
Oud 01-12-09, 11:34
Admiraal's schermafbeelding
Admiraal Admiraal is offline
• iOS 11.3
• 9.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Uithoorn
Berichten: 152
Standaard

Bij mij kan fring ook niet connecten. Volgens degene waar ik contact mee heb (techneut) is dat ook niet de bedoeling.

Laatst gewijzigd door Admiraal; 01-12-09 om 13:04.
  #39  
Oud 01-12-09, 15:20
kingster kingster is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Almere
Berichten: 142
Standaard

.... niet de bedoeling dat ie WEL kan connecten... of niet de bedoeling dat ie NIET kan connecten... Ik kies voor het laaste. ;-)

Ik nu al 5 keer gebeld en 2 keer gemaild. Maar ik word steeds met een kluitje in het riet gestuurd dat het dikke pech is. Hou ons op de hoogte!!! Volgens mij is gewoon al het p2p verkeer geblokkeerd.

Laatst gewijzigd door kingster; 01-12-09 om 15:25.
  #40  
Oud 01-12-09, 17:31
Admiraal's schermafbeelding
Admiraal Admiraal is offline
• iOS 11.3
• 9.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Uithoorn
Berichten: 152
Standaard

Het is de bedoeling dat Fring wel kan connecten, chat en IM moet mogelijk zijn, voip niet.

EDIT
Ben wederom gevraagd door een techneut van Vodafone om een en ander te testen (ditmaal met proxy instellingen op een HTC), zowel Slingplayer als Fring werkten niet. Ze zijn het nu in ieder geval met me eens dat het niet aan het toestel ligt maar aan Vodafone Live en gaan verder uitzoeken hoe dit op te lossen. Er is volgens Vodafone ook al een team bezig met Fring. Ik zal morgen worden terug gebeld met meer info maar denk nog niet met een oplossing.



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kingster Bekijk bericht
Ik nu al 5 keer gebeld en 2 keer gemaild. Maar ik word steeds met een kluitje in het riet gestuurd dat het dikke pech is. Hou ons op de hoogte!!! Volgens mij is gewoon al het p2p verkeer geblokkeerd.
Ik heb ze met de algemene voorwaarden om de oren geslagen. Ze vertelden mij in eerste instantie dat sling wordt geblocked vanwege het mogelijk aanwezig zijn van illegale content?! Heb ze verteld dat ik het gesprek opnam en dat ik juridische stappen overwoog (3rd party software blocken/europese wetgeving blabla) en ben toen gehoord. Moest wel vertellen dat ik (ook) een HTC had waar het probleem op voorkwam, op mijn gejailbreakte iphone krijg ik geen ondersteuning, al nemen we die wel mee in het testen.

Laatst gewijzigd door Admiraal; 01-12-09 om 19:30.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3G Unrestrictor weg? isezumi Jailbreak apps en thema's 2 05-08-10 19:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:32.