contacten VAN iphone NAAR sim kopieren discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) // Diverse discussies samengevoegd...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
// Diverse discussies samengevoegd
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb geprobeerd de Source toe te voegen, maar hij zegt steeds dat de source niet bestaat? Ik zou hem graag willen hebben aangezien ik graag een back-upje wil hebben
|
|
|||
|
|||
Simanager is geupdated naar 2.2. Je kan het downloaden bij:
1.在CYDIA http://test.beyouriphone.com 2.daarna zoeken: SIManager 3. installeren en je kan het gebruiken. Heb zelf ook uitgeprobeerd, werkt prima |
|
|||
|
|||
All,
Ja er is een app voor... SIManager werkt op mijn iphone vs 3.1.2 Te downloaden in Cydia.. (inderdaad wel een jailbreak nodig.. maar die is zo wie zo erg handig (zelfs zonder unlock...) Kind kan de was doen.. eerst de (lege sim) uitlezen. dan weet de app hoeveel geheugen er beschikbaar is.. daarna contacten selecteren (of alles wanneer dat past...) ff tokkelen en dan staat je sim vol... gr. |
|
|||
|
|||
Sim Manager is echt top!
|
|
|||
|
|||
simanager
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
na lang zoeken kwam deze link tegen, dus kijk zelf maar
SIManager (Cydia) : Manage your SIM contacts | blueplastic |
|
|||
|
|||
yes sir thx a lot
|
|
|||
|
|||
Dat is hier nu al een tijdje geleden... Ondertss. zitten we al @iOs 6.1
Reeds oplossing? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
contact personen kopieren van sim naar ihone | wsven | Archief | 5 | 02-12-09 18:00 |
Kan geen sim contacten kopieren naar iphone | Excellence | iPhone algemeen | 2 | 24-10-09 23:08 |
Contacten syncen van iphone naar sim kaart ? | Data | iTunes | 0 | 24-07-09 19:44 |
Contacten van sim naar iphone | JWvanL | Jailbreak apps en thema's | 4 | 07-08-08 22:23 |
Telefoonnummers van iPhone naar SIM kopieren? | wieke | iPhone algemeen | 10 | 23-07-08 11:05 |
|
|