SIP tool voor Wifi netwerk via Cydia ? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ls, ik ben op mijn werk aan het testen met een Wifi set van alcatel met een VOIP/ZIP centrale. (voor de kenners een OXE). Deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
SIP tool voor Wi-Fi netwerk via Cydia ?
Ls,
ik ben op mijn werk aan het testen met een Wi-Fi set van alcatel met een VOIP/ZIP centrale. (voor de kenners een OXE). Deze centrale kan ik eigen sip "provider"/"gebruikers" instellen. nu zoek ik eigenlijk een SIP "phone" tool voor op de Iphone om eens mee te testen. op mijn laptop is het geen probleem met sip tool, Ik heb via Cydia Siphon gedownload. een leuke tool maar volgens mij niet up to date, ik mis wat codec mogelijkheden. Wie weet wat SIP tools voor de Iphone die bijvoorbeeld te downloaden zijn via Cydia zijn ?. Grt Andre Ps: ik heb zoek functie gebruikt en lees veel over Fring maar dat is niet wat ik zoek ivm weinig/geen instel functies. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi netwerk hosten op Iphone voor multiplayer spellen | jard | Jailbreak apps en thema's | 1 | 11-05-10 00:33 |
Problemen met downloaden via Wi-Fi netwerk van Cydia en Rock data | P@t | Archief | 1 | 26-10-09 23:43 |
Wi-Fi geeft default als Wi-Fi netwerk | pieter0000 | Wi-Fi | 1 | 22-01-09 21:52 |
SIP client gevonden, maar sip server geblokkeerd op free.fr | puttemanp | Jailbreak apps en thema's | 12 | 18-08-08 03:43 |
Pwnage Tool 2.0: Wel of niet Cydia installeren | Nick Nack | Jailbreak apps en thema's | 10 | 23-07-08 22:01 |
|
|