Bite sms : veranderen van toestel discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb effe een vraagje ivm Bite sms ..... Ik heb nu dus een 3G en ga overschakelen naar een 3GS Ik heb bij Bite ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bite sms : veranderen van toestel
Ik heb effe een vraagje ivm Bite sms .....
Ik heb nu dus een 3G en ga overschakelen naar een 3GS Ik heb bij Bite sms een licentie aangekocht ( levenslang )..... Weet iemand of die licentie dan ook mee overgaat naar die 3 GS of werkt deze op IMEI-nummer van het toestel ? Bij voorbaat dank .... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb hier geen eravring mee, maar moest je ook een account aanmaken om het te kopen? Zo ja, dan lijkt het me dat het account-afhankelijk is.
|
||||
|
||||
als je gaat jailbreaken kan je het progamma UDID faker downloaden en dan moet je voor bite sms je oude UDID gebruiken.
ik weet niet zeker of dit werkt maar je kan het altijd proberen Cas |
|
|||
|
|||
Als je je nieuwe telefoon in gebruik hebt genomen even een mailtje sturen naar help@bitesms.com met je telefooonnummer, dan is het zo geregeld.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
bite sms vervanger? | johnnybt | iPhone Apps | 6 | 18-08-11 13:42 |
Bite sms, SBsettings, winterboard probleem | Timmy89 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 20-04-11 17:29 |
bite sms met 4.0 | phone2go | iPhone Apps | 1 | 24-06-10 13:50 |
BITE SMS verzend wel ma komt niet aan | peterjk | Jailbreak apps en thema's | 11 | 11-02-09 17:04 |
nieuwe SMS melding in BITE?? | EatBeaver | Jailbreak apps en thema's | 5 | 21-01-09 16:11 |
|
|