Vraagje over Installer.app discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) dag mensen , ben nieuw hier en zou graag weten waar ik installer.app en kb ergens kan vinden want heb me er al zot achter ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Vraagje over Installer.app
dag mensen ,
ben nieuw hier en zou graag weten waar ik installer.app en kb ergens kan vinden want heb me er al zot achter gezocht en vind het nergens . alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
je kunt hier apptap installeren
Installer.app Beta daarna krijg je installer te zien op je springboard, klik daarop en installeer dan Community Sources. Je krijgt dan heel veel nieuwe apps, zoek dan naar het onderdeel tweaks en daaronder vind je Kb, installeer deze en je kunt daarna de keyboard correctie uitzetten succes |
|
||||
|
||||
Je kan het ook via iBrickr installeren; staat gewoon in de applicatielijst.
|
|
||||
|
||||
Installer zet je via iBrickr (Windows) op je iPhone.
|
|
||||
|
||||
Je iPhone moet gejailbreaked zijn om er apps op te kunnen zetten. Na een jailbreak of zelfs een restore hoef je je iPhone niet opnieuw te unlocken.
Ps: heb je nou al een iPhone Jur? |
|
||||
|
||||
beste mensen....het zal wel aan mij liggen ma kan nergens KB vinden......staat niet in installer (3.0b4) en ook nie in de aplicatie lijst van ibrickr v0.8 en v0.91....iemand een idee waar ik het kan vinden en hoe te installeren..??
|
|
|||
|
|||
@sjoran, zit je op Installer.app 3.0 en heb je "Sources > Community Sources" geinstalleerd. Zo ja, dan moet hij staan onder "Tweaks 1.1.1" of "Tweaks" (voor 1.02).
|
|
|||
|
|||
Ik bekeek net even een filmpje over dat Ibricker,
Maar je moet eerst je tel jailbreaken? Dat is dus om je Iphone open te maken voor andere aplicaties? Alleen mijn Iphone is al gejailbreaked door de vorige eigenaar want er staan andere prg's op. Maar dan hoef ik hem toch niet weer te jailbreaken? Of is dat sowieso niet nodig als je ibricker op een andere pc installeerd? |
|
||||
|
||||
owkeh dan heb het gevonden.........
Eindelijk bevrijd van die akelige t9 Ma na de installatie is in mijn menu voor keyboard de optie "." (2 keer op spatie drukken voor punt) verdwenen ..???? Iemand enig idee hoe dit kan en of er een oplossing voor is..??? |
|
|||
|
|||
Haha, ja, dat is inderdaad jammer. Vond die dubbele spatie echt fantastisch.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
De "." shortcut werkt alleen als autocorrectie aanstaat.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vraagje over installer | Mokum3.33 | Archief | 2 | 26-07-09 17:53 |
vraagje over installer & cydia | ayla42 | Archief | 2 | 02-07-09 12:06 |
Vraagje over installer en cydia | AppA | Jailbreak apps en thema's | 0 | 16-03-09 19:32 |
Help: Installer.app re-install molt installer.app en ssh :( | vanhuet | Jailbreak apps en thema's | 0 | 29-01-08 20:32 |
|
|