//

Error: main script execution failed

Error: main script execution failed discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb je gisteren gemaild of ik van 1.1.2 naar 1.1.4 zou gaan ik heb het gedaan. Alles is gelukt alles doet het maar de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 23-03-08, 14:17
ferrygood ferrygood is offline
• iOS 4.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 64
Standaard


Ik heb je gisteren gemaild of ik van 1.1.2 naar 1.1.4 zou gaan ik heb het gedaan. Alles is gelukt alles doet het maar de app installer werkt niet correct.
vb ik zou graag weer five dive (game) weer op mijn iphone willen hebben.Maar deze geeft dan een fout melding die als volgt is: Main Script Exucution failed!
Dit is een melding die ik niet eerder heb gezien. Ook heb ik de ssh weer opnieuw geinstaleerd, dacht dat het misschien daar aan zou liggen.
Kan je mij zeggen hoe ik weer leuke dingen kan installeren. BSD kan ik niet geinstalleerd krijgen en ook geen leuke apps... dat kon ik wel met 1.1.3.

Ferry
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 05-04-08, 15:56
Coen Gortemaker Coen Gortemaker is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 117
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ferrygood Bekijk bericht

Ik heb je gisteren gemaild of ik van 1.1.2 naar 1.1.4 zou gaan ik heb het gedaan. Alles is gelukt alles doet het maar de app installer werkt niet correct.
vb ik zou graag weer five dive (game) weer op mijn iphone willen hebben.Maar deze geeft dan een fout melding die als volgt is: Main Script Exucution failed!
Dit is een melding die ik niet eerder heb gezien. Ook heb ik de ssh weer opnieuw geinstaleerd, dacht dat het misschien daar aan zou liggen.
Kan je mij zeggen hoe ik weer leuke dingen kan installeren. BSD kan ik niet geinstalleerd krijgen en ook geen leuke apps... dat kon ik wel met 1.1.3.

Ferry
heb een soort gelijk probleem, alleen bij mij kwam het door het verplaatsen van de appz en het gebruiken van een Symlink (naar de grotere partitie op de flashdrive) sinds dien zijn mijn appz weg en kan ik niets meer installeren via de installer iemand een oplossing ?
__________________
iPhone 5 64GB DE [FW: 6.1] [Jailbreak: Ja] | iPad 2 32GB NL [FW: 6.1] [Jailbreak: Nee] | iPad mini 16GB NL [FW: 6.1] [Jailbreak: Nee]
  #43  
Oud 05-04-08, 16:00
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Coen Gortemaker Bekijk bericht
heb een soort gelijk probleem, alleen bij mij kwam het door het verplaatsen van de appz en het gebruiken van een Symlink (naar de grotere partitie op de flashdrive) sinds dien zijn mijn appz weg en kan ik niets meer installeren via de installer iemand een oplossing ?
Installeer BossPrefs en probeer de optie 'fix user dir', mss dat dit je probleem oplost.
  #44  
Oud 05-04-08, 16:08
Coen Gortemaker Coen Gortemaker is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 117
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx Bekijk bericht
Installeer BossPrefs en probeer de optie 'fix user dir', mss dat dit je probleem oplost.
hoe installeer ik, wanneer de installer niets wil downloaden/installeren ?
  #45  
Oud 06-04-08, 20:23
robmaas robmaas is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: texel
Berichten: 6
Question main script execution failed

Ik heb sinds week of 2 de 8 gb, 1.1.4 unlocked met ziphone.org.
Op zoek naar nederlandse spellingcontrole las ik dat je bij installer eerst aan de sources d einfoneguide moet toevoegen. Dat ging prima en daar vond ik o.a. de nederlandse spellingcontrole (t9), nummerherkenning en nederlands woordenboek. Vervolgens geprobeerd te downloaden.
Resultaat: zo dood als een pier. Dat wil zeggen: Als ik nu probeer op te starten krijg ik alleen het appeltje te zien en het lijkt erop dat de iphone zich om de zoveel tijd opnieuw probeert op te starten. Het enige dat ik zie (al uren) is de appel!?!?!?
Ik heb volgende al geprobeerd: uitzetten met homeknop ingedrukt.
Herstellen via itunes (ook op andere pc) en daarna ziphone opnieuw erop los gelaten. Het lost niets op.
Weet iemand de oplossing?
  #46  
Oud 06-04-08, 20:35
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

In dfu zetten en dan restoren
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #47  
Oud 07-04-08, 00:04
robmaas robmaas is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: texel
Berichten: 6
Standaard

je hebt helemaal gelijk. Veel dank. Hij werkt weer. Heeft me vandaag wel heel wat uren gekost.
Vraag me toch af wat de oorzaak was. Is ifoneguide onbetrouwbaar? Durf het nu niet meer te downloaden. Ik overleef het wel met de engelse versie.
  #48  
Oud 07-04-08, 00:08
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Nee ifoneguide is goed Maar zet eerst bsd erop en dan de spullen uit ifoneguide Ik denk dat je gewoon pech hebt gehad Het blijft software
  #49  
Oud 07-04-08, 20:36
robmaas robmaas is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: texel
Berichten: 6
Standaard

dank michael, inderdaad is nu alles ok met ifoneguide. Iphone is nu helemaal nederlands, t9, fix voor forwarding call, nummerherkenning. Ik ben ifoneguide donatie schuldig.
  #50  
Oud 10-04-08, 11:32
Casper's schermafbeelding
Casper Casper is offline
• iOS 4.3
• 3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Lunteren
Berichten: 23
Standaard Probleem opgelost

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door twcoolen Bekijk bericht
Ik heb bij mij zojuist het probleem opgelost.
Probleem was dat ik maar 1 MB nog vrij had voor Apps te installeren.

Ik heb via de Boss repo (sleepers.net/iphonerepo) BossTool geinstalleerd waarna ik alle fonts, ringtones en apps verplaatst heb. Vervolgens had ik weer 100MB vrij. Het installeren van apps gaat nu vlekkeloos.

Misschien een tip voor jou?
Deze tip heeeft voor mij het probleem ook opgelost!

Thnx
__________________
iPhone 1st gen USA 8GB [FW: 3.1.2] [jailbreak: ja] ... can't f*ckin wait for the next generation iPhone
  #51  
Oud 10-04-08, 20:46
Coen Gortemaker Coen Gortemaker is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 117
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
In dfu zetten en dan restoren
dat werkt bij mij niet meer, zegt na ong een minuut "iphone kan niet hersteld worden, er is een fout opgetreden"!!! WTF

is dit te verhelpen ? of heb ik hem nu echt kapot gemaakt ? (heb bossprefs mijn appz laten verplaatsen toen ging het fout..)
  #52  
Oud 10-04-08, 20:50
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Wek foutnummer geeft de itunes als je hem hersteld
  #53  
Oud 10-04-08, 21:08
Coen Gortemaker Coen Gortemaker is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 117
Standaard

932 ofzo gaf die, maar was de usb poort die tripte hem. heb hem nu op de laptop aangesloten hersteld en alweer unlocked , bosstools nu gedaan appz reallocated ruimte vrij en nu effe kijke of het ook daadwerkelijk goed gaat met het installeren van appz!
  #54  
Oud 19-04-08, 01:01
ernie's schermafbeelding
ernie ernie is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 16
Standaard

Hoi,

Heb geprobeerd SSH te installeren en sinds dien krijg ik 'Error: main script execution failed' bij installer.
Oplossing van Fab1Man geprobeerd maar wget werkt niet(terminal vt100 version svn198).
Tevens werkt SSH niet ('connection error: network refused').
Heb BSD Subsysteem version 2.1 and Installer version 3.01.
Iemand enig idee hoe ik dit verholpen krijg?

BVD

Iphone 16GB VS 1.1.4 OTB
  #55  
Oud 22-04-08, 13:44
chriske chriske is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 23
Standaard

Werkt perfect !!

Oplossing gevonden!

Open een terminal en doe het volgende:

cd /
cd Applications/
wget http://repository.apptapp.com/packag.../Installer.zip
rm -rf Installer.app
unzip Installer.zip
chmod +s Installer.app/Installer
chown -R root:wheel Installer.app
rm Installer.zip
  #56  
Oud 22-04-08, 14:53
nighttrain's schermafbeelding
nighttrain nighttrain is offline
• iOS 6.0 beta
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 123
Standaard

Ik kreeg 2 dagen geleden een update van Lockbox. Hoewel de update geslaagd is staat hij nog steeds in de updatebox van installer. Als ik hem opnieuw probeer te runnen krijg ik ook deze melding main script execution failed. Dat kan natuurlijk zijn omdat hij al geinstalleerd is. Nu wil ik hem verwijderen uit de update box van installer maar ik heb geen idee hoe dat kan.

Update: Heb Lockbox via installer uninstalled. Door de update was alle inhoud toch verloren gegaan en een restore met Timecapsule werkte ook niet. Nu is de updatebox ook gelijk leeg.
__________________
If it aint a Harley or an Iphone who cares what it is

Laatst gewijzigd door nighttrain; 22-04-08 om 18:22.
  #57  
Oud 09-06-08, 16:23
hnz hnz is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 11
Stuur een bericht via MSN naar hnz
Standaard

noobvraag: hoe open ik een terminal,. en onderga vervolgens de volgende stappen,.. sorry ben nog niet heel bekend op dit gebied :$,...
  #58  
Oud 09-06-08, 16:28
PauluS87's schermafbeelding
PauluS87 PauluS87 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sneek (Friesland)
Berichten: 622
Standaard

Ik zou het erg graag uitleggen voor je, maar ik ben dan niet eerlijk naar de vele andere leden die geen antwoord krijgen op een vraag die makkelijk op dit forum na te zoek is. Gebruik ten eerste de zoek functie, en gebruik als tweede de wiki en handleiding. Er staat voor 100% zeker een antwoord voor je bij. En zelf zoeken leer je het meest van
__________________
Iphone 3GS 16GB White - New Bootrom - 4.0 Jailbreaked and Unlocked
  #59  
Oud 09-06-08, 16:39
hnz hnz is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 11
Stuur een bericht via MSN naar hnz
Standaard

haha okay,. ik ga mijn best doen ,. wat is trouwens de best mannier om je telefoon te unlocken en activeren? dan ga ik zelf verder zoeken hoe ik het moet regelen! thnks!
  #60  
Oud 09-06-08, 16:41
PauluS87's schermafbeelding
PauluS87 PauluS87 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sneek (Friesland)
Berichten: 622
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hnz Bekijk bericht
haha okay,. ik ga mijn best doen ,. wat is trouwens de best mannier om je telefoon te unlocken en activeren? dan ga ik zelf verder zoeken hoe ik het moet regelen! thnks!
Liberty+ is de beste op het moment, vind ik Succes iedergeval
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
main script execution failed Eciruam Unlock [archief] 18 03-05-08 20:55
main script execution failed zidane1500 Archief 1 03-05-08 19:46
main script execution failed jerrycan Archief 1 02-05-08 09:05
main script execution failed nielsbrooimans Archief 3 23-03-08 20:30
Virginizen: Main script execution failed! Nicky Unlock [archief] 1 01-02-08 01:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:23.