Update voor community sources discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zie toevallig net in mijn Installer dat er een update is voor Community Sources. Heb nu 3.0. De nieuwe update is 3.1. Is het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Update voor community sources
Ik zie toevallig net in mijn Installer dat er een update is voor Community Sources. Heb nu 3.0. De nieuwe update is 3.1. Is het veilig deze update te doen. Heb een 1.1.1 OTB.
Greetz, Patrick
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waarom zou het niet veilig zijn?
|
||||
|
||||
Ik heb m toch maar geupdate. Ik ben zelf al snel bang dat mijn Iphone vastloopt. Ik heb uit de Installer alleen nog maar kb2 en de sms fix geinstalleerd. Andere dingen installeren doe ik niet zo snel.
|
|
||||
|
||||
Nochtans is er geen enkel probleem om apps uit installer te installeren,ga nu trouwens beginnen aan mijn 3de springboard pagina,er zitten zeer handige zaken tussen!
|
|
||||
|
||||
Ik heb het zelf nog niet eens aangedurfd om zelfs maar Summerboard te installeren. Tijdens het unlocken (wat een vriend heeft gedaan) zijn er nogal wat problemen geweest en was ik blij dat mijn Iphone überhaupt wat deed. Heb m toen behoorlijk geknepen.
|
|
||||
|
||||
Omg als ik jou was zou ik maar eens gaan genieten en wat leuke programma's gaan installeren Tuurlijk is dit veilig! Ik zie geen rede tot angst
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
Inderdaad.. Nu kan je je iphone net zo goed inruilen voor een vaste huistelefoon. Je doet er nix iphone-nig mee!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Community Sources kwijt | pim127 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 24-05-08 16:03 |
Community Sources | jclarke | Unlock [archief] | 4 | 17-11-07 13:41 |
Community Sources verwijderd | nitai | Jailbreak apps en thema's | 4 | 25-10-07 10:15 |
|
|