Summerboard themes gebruiken op 1.1.2 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) domme vraag, maar als ik uit ( Themes summerboard ) iets kiest en installeert dan gaat hij helemaal terug naar begin scherm,en dan ontgrendel ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Summerboard themes gebruiken op 1.1.2
domme vraag, maar als ik uit ( Themes summerboard ) iets kiest en installeert dan
gaat hij helemaal terug naar begin scherm,en dan ontgrendel ik hem maar er verandert niets. Weet iemand een oplossing hier voor. alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bij mij was het zo dat als je bij summerboard onderin kijkt zie je staan inactive. als je je telefoon even helemaal uitzet en en weer aan staat ie active, dan zie je als het goed is wel wat veranderen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Met onderin wat versta je daar onder, ik kan het niet ;één twee vinden. met uit en aan zetten zie ik helaas niets verandere. |
|
|||
|
|||
Bij mij wekt het wel gewoon als ik de iphone even reboot.
Heb je niet per ongeluk de oude versie van summerboard geinstalleerd? |
|
||||
|
||||
Is je iphone nederlands? Zet hem dan eens op engels. Dan werkt ie wel
|
|||
|
|||
Hoi Destiny,
hij is nederlands ik was gistere nog bij je. weet je messchien een oplossing hier voor . |
|
|||
|
|||
probeer eerst via installer Summerboard te installen (niet summerboard old) obviously,
vervolgens ga je in installer naar Themes> Summerboard Daarna install je theme van keuze, vervolgens naar SMBprefs op t beginscherm van je iphone.. Daarna kies je bij THEME je thema.. ik geloof dat je theme nog op DEFAULT staat.. zo niet.. dan kan ik je niet helpen.. if it works... Congrats..! |
|
|||
|
|||
Dat ga ik proberen,
super. |
|
||||
|
||||
misschien wat laat micheal maar ik heb het ook gehad.. Reboot hem ff en dan dan kan je het instellen via summebrboard>theme!!
|
|
||||
|
||||
Ah NickNL, het is gelukt met de theme's
|
|
||||
|
||||
Als ik door middel van summerboard m'n theme probeer te veranderen,veranderen de helft van de icoontjes maar mee,dit is gebeurd nadat iemand mij had gezegd dat ik niet op restar springboard moest drukken maar gewoon de home button en zo alles rapper ging...
EDIT:Heb de fout al gevonden! Laatst gewijzigd door Stibou; 12-01-08 om 20:13. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Je moet je Iphone op de engelse taal laten staan!
EDIT: Is eigenlijk zeer logisch maar goed mij verstand laat mij nu eenmaal soms in de steek! |
|
||||
|
||||
Hmm dus je iPhone moet op Engels staan als je thema's en dergelijke wilt installeren/instellen?
|
|
||||
|
||||
Wel aangezien het theme eigenlijk alle png bestanden in het engels heeft staan moet je iphone op de engelse taal staan!
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
themebuilder: summerboard themes maken op je iphone | drm | Jailbreak apps en thema's | 2 | 23-05-08 19:09 |
summerboard themes niet zichtbaar | riemen01 | Archief | 1 | 27-04-08 12:30 |
Themes via Summerboard doen niks. | Pepperana | Jailbreak apps en thema's | 13 | 24-04-08 18:58 |
Themes voor 1.1.4 Summerboard / Spicychicken | dutchy86 | Archief | 1 | 29-02-08 12:59 |
Summerboard themes onvindbaar | mrmark | Unlock [archief] | 3 | 15-02-08 03:28 |
|
|