Summerboard themes onvindbaar discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb op mijn 1.1.3 iPhone Summerboard voor 1.1.3 geinstalleerd en verschillende themes. Ook had ik onder /var/root/Summerboard/themes/ via SSH mijn eigen theme geplaatst en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
Summerboard themes onvindbaar
Ik heb op mijn 1.1.3 iPhone Summerboard voor 1.1.3 geinstalleerd en verschillende themes. Ook had ik onder /var/root/Summerboard/themes/ via SSH mijn eigen theme geplaatst en gebruikt.*Nadat ik wat andere themes had geinstalleerd via Installer kon ik de andere themes die ik had gebruikt niet meer vinden. In ieder geval niet meer onder /var/root/Summerboard/Themes/
Weet iemand misschien waar die themes dan heen gegaan zijn? Ik kan ze nog wel normaal vinden onder het SMBpref app, maar nergens meer via SSH. Gebruiken kan ik ze ook nog wel gewoon, dus ze zijn klaarblijkelijk niet gewist ofzo.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hmm vreemd, als ik naar /var/root ga heb ik alleen maar Library staan.
De dir voor summeboard themes op 1.1.3 is: /private/var/mobile/Library/SummerBoard/Themes/ |
|
||||
|
||||
ah, ok. dan snap ik denk ik al wat er aan de hand is. de themes die ik dan krijg onder /var/root/Library/Summerboard zijn dan misschien nog oude themes die het oude filesystem gebruiken. en niet die van 1.1.3.
|
|
|||
|
|||
Waarschijnlijk komen ze daar, misschien ff op pc backuppen, vanauit installer verwijderen en de back up handmatig naar die dir kopieren.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
themebuilder: summerboard themes maken op je iphone | drm | Jailbreak apps en thema's | 2 | 23-05-08 19:09 |
summerboard themes niet zichtbaar | riemen01 | Archief | 1 | 27-04-08 12:30 |
Themes via Summerboard doen niks. | Pepperana | Jailbreak apps en thema's | 13 | 24-04-08 18:58 |
Themes voor 1.1.4 Summerboard / Spicychicken | dutchy86 | Archief | 1 | 29-02-08 12:59 |
Summerboard themes gebruiken op 1.1.2 | machiel | Jailbreak apps en thema's | 15 | 13-01-08 17:57 |
|
|