iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Intelliscreen (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/50709-intelliscreen.html)

macfreaker 25-09-08 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door toontje55 (Bericht 198106)
Had ook het probleem met traag reageren van diverse app's, batterij snel leeg en met niet meer of heel moeilijk kunnen unlocken als ik een gesprek ontving en IntelliScreen was aktief. Nieuwe versie 2.23 gisteravond geinstalleerd en de problemen zijn opgelost.

Ook de batterij problemen ? Want dat was de reden waarom ik 2.2 eraf gehaald heb.

Nikooos 25-09-08 11:19

de batterijproblemen zijn voor mijn nog even afwachten, maar ik heb de laatste tijd ook heel veel zitten photoswappen en dat trekt je telefoon ook leeg. Maar ik zal het even in de gaten houden in ieder geval.

Astro 26-09-08 09:56

Voila staat er terug op, nu afwachten tot vanavond... ik post mijn bevindingen! Die app is gewoon te handig...

//edit: draait nu al sinds deze ochtend, nog geen vertraging en geen batterij issues, alles werkt goed!

postbus31 26-09-08 10:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Astro (Bericht 198560)
Die app is gewoon te handig...

Maar naar mijn idee nog niet helemaal af. Ik wacht op de volgende versie.

Beermuller 01-10-08 16:57

Ik heb een ander probleem dan wat hier staat beschreven.

Had intelliscreen in fw 2.0.1. Nu wilde ik het op 2.1 zetten. Ik krijg nu een grijze strook op mijn springboard en die doet niks meer. Kan dus ook niet meer intelliscreen via cydia verwijderen.

Wat moet ik doen?

Bomans 01-10-08 17:00

Na je telefoon herstarten nog steeds dat probleem?

Dan raad ik je aan om het te verwijderen door je telefoon te herstarten en meteen cydia te openen, nog voor je die "grijze strook" ziet.

Is blijkbaar een gekend probleem.

Nikooos 01-10-08 17:07

Ik heb nu hetzelfde probleem en ik kan niet eens op tijd cydia openen.. die grijze strook zit er meteen. Ik zie dus voor mij geen andere optie als herstellen....

Bomans 01-10-08 17:10

Bij mij lukte het wel op die manier. Raar.

Of bosspreffs toewijzen aan je homebutton en meteen na het herstarten daarmee bosspreffs openen deed het ook bij mij. Dan kan je intelliscreen toewijzen aan de bossprefs dock en zo uitschakelen.

Nikooos 01-10-08 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 200715)
Bij mij lukte het wel op die manier. Raar.

Of bosspreffs toewijzen aan je homebutton en meteen na het herstarten daarmee bosspreffs
openen deed het ook bij mij. Dan
kan je intelliscreen toewijzen aan
de bossprefs dock en zo
uitschakelen.

Hoe kan ik dat nu nog aan bossprefs toewijzen dan? ;)

ASNNetworks 01-10-08 18:15

Je moet gewoon je telefoon herstarten, en zodra hij opgestart is, NIET je pincode intoetsen, duurt te lang namelijk, omdat Intelliscreen na een paar seconden opstart...Dus herstarten, NIET pincode doen, en dan gelijk lock doen...dan laadt Intelliscreen op je lock screen, en niet je springboard...
Mocht het niet werken, dan moet je in plaats van snel op lock te drukken, snel naar Cydia gaan en het uninstallen/installen....

Succes...

(bij mij werkte het wel zo)

Nikooos 01-10-08 18:29

ik zag ook dat mijn licentie verlopen was, maar dat is dus niet de oorzaak?
Het is me inmiddels wel gelukt om te uninstallen. Maar daarna is het probleem dus opgelost? Tenminste, het is niet blijvend dus?

Bomans 01-10-08 18:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo (Bericht 200735)
Hoe kan ik dat nu nog aan bossprefs toewijzen dan? ;)

Ahja, ook weer waar.
Bij mij was dat al toegewezen. :rolleyes:

ASNNetworks 01-10-08 18:35

Jep, het komt puur door Intelliscreen...Hij opent zich namelijk op de springboard in plaats van lockscreen...als je intelliscreen verwijdert, verdwijnt je probleem ook;)

Overigens is versie 2.23 vele malen beter...Reageert veel sneller....

Bomans 01-10-08 18:37

Maar ik had bovengenoemd probleem ook met 2.23.
Nu niet meer en inderdaad, het is een verbetering.

jvp 01-10-08 22:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ASNNetworks (Bericht 200742)
Je moet gewoon je telefoon herstarten, en zodra hij opgestart is, NIET je pincode intoetsen, duurt te lang namelijk, omdat Intelliscreen na een paar seconden opstart...Dus herstarten, NIET pincode doen, en dan gelijk lock doen...dan laadt Intelliscreen op je lock screen, en niet je springboard...
Mocht het niet werken, dan moet je in plaats van snel op lock te drukken, snel naar Cydia gaan en het uninstallen/installen....

Succes...

(bij mij werkte het wel zo)

zo heb ik het ook gedaan
wat een kutprogramma dat intel.
heb flink zitten vloeken zeg voordat ik het er eindelijk afkreeg

Astro 01-10-08 23:07

Doet sinds 2.23 zijn werk goed hier, btw staat precies goedkoper nu: 9.99 dollar voor de premium. Goed dat mijn trial vandaag gedaan was :D

//edit nog ff de site gekeken:
Oct 1 Noon MST - Oct 4, 2008 Charity Event
All Purchases will be donated to Make A Wish Foundation Charity
During this event, we are only offering Premium licenses at the discounted rate of $9.99US

Nikooos 01-10-08 23:22

ik wilde m wel gaan kopen, maar ik installeer m opnieuw en meteen weer hetzelfde probleem.

Astro 01-10-08 23:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo (Bericht 200921)
ik wilde m wel gaan kopen, maar ik installeer m opnieuw en meteen weer hetzelfde probleem.

Kan je er een screenshot van posten?

Nikooos 01-10-08 23:26

ik zal m'n best doen :p

Momentje...

Astro 01-10-08 23:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo (Bericht 200924)
ik zal m'n best doen :p

Momentje...

Al is geprobeerd van de intelliscreen instellingen aan te passen en bvb alleen sms berichten erop te zetten? Zonder iets anders... Misschien is het één instelling die alles verkeerd doet lopen. Bij mij staat er alleen agenda (volgende 10) en sms (alleen nieuwe) op mijn IntelliScreen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:54.